top of page
  • natasasmirnov

Lahko letos E-trgovina raste brez oglaševalskih vložkov?

Updated: Jan 14

Informacije o izdelkih ali storitvah na spletu išče več kot 3/4 Slovencev, a ob poplavi ponudbe je kupce vedno težje pripeljati do vaše trgovine. Zato pri IAB Slovenija raziskujemo vpliv oglaševanja v sklopu E-trgovine.




Naša teza je, da ima oglaševanje čedalje večjo vlogo v izredno kompetitivni panogi E-trgovine, a za boljši uvid v dogajanje potrebujemo vaše sodelovanje. Pred vami je že 9. raziskava IAB panela, tokrat na temo SPLETNE PRODAJE V SLOVENIJI. Raziskavo izvajamo že drugo leto zapored, zato se tokrat nadejamo tudi prvih trendov.


Zanima nas, ali je med slovenskimi podjetji prišlo do kakšnih sprememb na področju spletne prodaje, ste spletno prodajo povečali, zmanjšali? Sprašujemo, katere prednosti vam prinaša, in ali ste zaznali kakšne nove trende?


Pozor! Zanima nas kakršnakoli prodaja preko spleta, ne le prodaja preko lastne spletne trgovine. Zato sodelujte v raziskavi, mi pa obljubimo, da rezultate raziskave delimo z vami! WIN – WIN 😉


Anketa vam bo vzela manj kot 10 minut časa.



Vaš prispevek bo pomagal oblikovati sliko o napredku in priložnostih na spletu v Sloveniji ter vam omogočil, da sledite najnovejšim trendom v spletni prodaji. Vaša mnenja so ključna!


Rezultate bomo kot vedno skupaj predebatirali tudi na IAB Akademiji, 5. marca.


Hvala za vaš čas in odgovore! 😊


IAB ekipa v sodelovanju z Arhea





bottom of page