top of page
radanovicmasa2

Mama bo razumela, če boš zamudil ⏰

To, da že drugič pišem o primerih dobre prekse s strani "državnih" organizacij, me navdihuje z velikim optimizmom. Ne semo zato, ker smo (pre)večkrat govorili o njihovi togosti, temveč tudi zato, ker imajo tovrstne akcije velik doseg. In to kasneje spodbudi še več tovrstnih rešitev in povečuje verjetnost pozitivnega sprejema pri uporabnikih.


Tokratna rešitev sicer ni interaktivna, je pa zagotovo digitalna. Uporablja namreč digitalne zaslone in, najverjetneje, digitalno distribucijo. Upošteva, da je sporočil lahko več in da so ta kratka ter izhaja iz tega, da je pomembno, kje in kdaj zadaneš uporabnika.


Govorim o "akciji", s katero je DARS komuniciral uporabnikom pomembnost varnosti na cesti ob Dnevu žena. In to z zapisi kot so: "Mama pravi, da ni treba hiteti.", "Mama bi si želela, da si pripet." in meni najljubši: "Mama bo vesela klica, ampak ne med vožnjo". Zapisov o akciji je na družbenih omrežjih kar nekaj, med drugim tudi tale: https://www.facebook.com/615369691862242/.


Eden od napisov nad slovenskimi avtocestami. Vir: Dars

Kot vedno bi rad izpostavil, zakaj so mi tovrstne akcije tako blizu in pa, kaj bi se morebiti lahko iz njih naučili:


Omejitve so gonilo kreativnosti:

Velikokrat slišim, da nekdo nekaj ni mogel domisliti, ker ni imel dovolj prostora  (finančnega ali drugačnega). In nočem reči, da to ni nujno res, a delati se, da je za dobro idejo potrebno imeti vse, je v celoti napačno. Po mojih izkušnjah se najboljše ideje rodijo prav ob jasno postavljenih omejitvah. Tako predstavlja tabla z omejenim številom znakov tudi kreativni izziv, saj je potrebno idejo "skristalizirati" in zapisati esenco. 


Pomembno je bistvo, ne oblika.

Všeč so mi ideje, ki so jasne, a ne delujejo kot prepoved ali ukaz. Vsi vemo, kaj so na DARS-u hoteli povedati, tudi če to ni bilo povedano direktno, kot smo vajeni (denimo ''Vozi počasi!''). S posrednim načinom je komunikacija postala manj ukazovalna in bolj spošljiva, s tem, ko se navezuje na mamo, pa tudi domača in osebna. 


Pravi čas na pravem mestu

Nič nas ne zadane tako kot če to res občutimo. In zato je pomebno, kje se kaj izreče. Mamine besede na cesti imajo večjo moč kot ob odhodu od doma. Predvsem pa je prenos "skrbi" na nekoga, ki nam je blizu veliko močnejši kot ''DARS svetuje''.


Pa še marsikaj bi se seveda našlo. Če se ti kaj utrne, so komentarji več kot dobrodošli. Aha, mimogrede, odprli smo novo raziskavo in sicer zbiramo podatke o investicijah v lanskem letu in pričakovanja za letošnje leto. Zato bi te prosil, da tudi ti izpolniš anketo in nam pomagaš. Pa še podatke dobiš ob koncu.

Hvala! 



Investicije v digitalno oglaševanje, Slovenija 2023


0 views
bottom of page