Castoola in Sweet.TV: nova priložnost za ciljano TV oglaševanje
- natasasmirnov
- Jul 3
- 3 min read
Castoola Media je sklenila partnerstvo z OTT platformo Sweet.TV, ki v slovenski prostor prinaša nove oglasne možnosti na svojih FAST kanalih (Free Ad-Supported Streaming TV).

Sweet.TV omogoča brezplačen dostop do več kot 60 televizijskih kanalov, ekskluzivnih premier in kakovostnih filmov – vse na enem mestu, kjerkoli in kadarkoli. S tem sodelovanjem se odpirajo nove možnosti za učinkovito oglaševanje v okolju Ciljana TV (Addressable TV) – segmentu, ki v zadnjem času hitro raste tudi v Sloveniji. Po zadnjih ocenah slovenska ponudnika ciljanega TV oglaševanja Castoola in TSmedia pričakujeta 15-20% rast v letu 2025.
Zakaj je partnerstvo s Sweet.TV pomembno za oglaševalce?
FAST modeli združujejo brezplačen dostop za uporabnika in ciljano oglaševanje za blagovne znamke
"Lean-back izkušnja" spremljanja vsebin pomeni višjo stopnjo pozornosti, saj se vsebine spremljajo v živo
Ciljanje po lokaciji, napravi in interesih omogoča visoko relevantnost sporočil.
FAST TV omogoča doseg t. i. “light viewers”, ki jih z oglaševanjem na klasični linearni TV pogosto zgrešimo ali težje dosegamo.
🎁 Preverite ekskluzivno poletno ponudbo
Za prvih 5 oglaševalcev na Sweet.TV je na voljo ekskluzivna priložnost sodelovanja po posebnih pogojih. 📩 Več informacij: anja.celar@castoola.com
Za poglobljeno razumevanje dodajamo še...

Kaj je Ciljano TV oglaševanje
Adressable TV (v slovenščini Ciljana TV) omogoča, da se različnim gospodinjstvom predvaja različna oglasna vsebina, tudi če gledajo isti TV program hkrati. Gre za obliko ciljanega oglaševanja, ki temelji na podatkih – kot so lokacija, demografija ali interes gledalcev.
Namesto enega oglasa za vse, gledalci vidijo oglas, prilagojen njim – podobno kot v digitalnem oglaševanju.

Kaj je FAST TV?
FAST (Free Ad-Supported Streaming Television) je model distribucije TV vsebin, ki gledalcem omogoča spremljanje televizijskih kanalov popolnoma brezplačno in brez registracije, sistem financiranja pa se izvaja z oglaševanjem. Vsebina je na voljo v linearni obliki – torej z v naprej pripravljenim programom kot pri klasični televiziji, le da FAST TV gledalci spremljajo prek interneta.
Kaj pomeni "lean-back izkušnja" v praksi?
Gledalec se ne ukvarja aktivno z izbiro vsebin (ali pa to stori le enkrat na začetku)
Vsebino pogosto spremlja na velikem zaslonu (TV, CTV) iz udobja kavča
Spremljanje je bolj kontinuirano, kot pri klasični televiziji (npr. FAST kanali)
Gre za pasivno potrošnjo – ni klikanja, brskanja, iskanja
Povezuje se z večjo pozornostjo, saj gledalec ni razpršen med več napravami.
Primeri lean-back izkušenj:
Tip | Primer |
Linearna TV | Gledanje poročil, filmov ali šovov na tradicionalni TV |
CTV/FAST | Gledanje vsebin na Sweet.TV, Pluto TV, Samsung TV Plus |
Streaming | Gledanje Netflix serije ali filma, brez preklapljanja ali "multitaskinga" |
Globalno najbolj znani FAST programi / platforme
V večini primerov prihajajo iz ZDA, kjer je trg FAST TV najbolj razvit. Sem sodijo, Pluto TV (Paramount Global), Tubi (Fox Corporation), The Roku Channel, Freevee (Amazona), Xumo Play (Comcast), Samsung TV Plus– vključen v Samsung pametne televizorje, z lokaliziranimi kanali, Plex, Peacock Free Tier (NBCUniversal).
FAST platforme, prisotne tudi v Evropi ali z evropskimi ambicijami:
Rakuten TV (Evropa, vključno s Slovenijo v omejenem obsegu)
Samsung TV Plus (lokalizirani kanali v več evropskih državah)
LG Channels (dostopen na LG pametnih televizorjih v EU)
Pluto TV Europe (prisoten v Nemčiji, Španiji, Avstriji, Švici itd.)
Netgem TV (Združeno kraljestvo)
Waipu.tv (Nemčija)
V Sloveniji in širši regiji FAST še ni množično uveljavljen, trenutni ponudniki tovrstne internetne linearne TV pri nas so Rakuten TV, Samsung TV Plus in zdaj tudi Sweet.TV, ki z novim partnerjem Castoola Media bogati ponudbo ciljanega (Addressable TV) oglaševanja v Sloveniji.
🎁 Bodite med prvimi
Prvih 5 oglaševalcev na Sweet.TV čakajo posebni pogoji sodelovanja. Več informacij dobite direktno na anja.celar@castoola.com
Ostanite obveščeni.

Zapisala
Nataša Smirnov
Raziskave in analize trga, IAB Slovenija