Novo poročilo: Razkrivamo prihodnost MarTech-a v Sloveniji!
- natasasmirnov
- Apr 9
- 1 min read
Updated: Apr 14
V novem poročilu "MarTech Slovenija 2025" odkrivamo ključne trende, ki bodo v naslednjih letih oblikovali trg marketinških tehnologij. Generativna umetna inteligenca (GenAI) in evropska regulativa so le nekateri izmed dejavnikov, ki bodo igrali ključno vlogo v razvoju MarTech in AdTech orodij znotraj Evropske unije.
Glavni zaključki
Po desetletju hitre rasti se število orodij stabilizira, kar odpira vrata priložnostim za lokalne ponudnike.
Prvič smo analizirali, kako slovenska podjetja uporabljajo generativno umetno inteligenco v marketinških strategijah.
Spoštovanje zasebnosti uporabnikov in regulatornih okvirjev močno vpliva predvsem na razvoj AdTech rešitev.
Vedno več podjetij išče rešitve za učinkovito zbiranje in varno hrambo marketinških podatkov.
Nadaljuje se razvoj v smeri boljše integracije večkanalnega trženja, avtomatizirane komunikacije in interakcije v realnem času.
Preverite možnosti in odkrijte nove tehnologije za večje učinke v marketingu.
Celotno poročilo in MarTech stack mapa je že na voljo!
Ostanite na tekočem z novostmi!

Zapisala
Nataša Smirnov
Raziskave in analize trga, IAB Slovenija