top of page

Novo poročilo: Razkrivamo prihodnost MarTech-a v Sloveniji!

Updated: Apr 14

V novem poročilu "MarTech Slovenija 2025" odkrivamo ključne trende, ki bodo v naslednjih letih oblikovali trg marketinških tehnologij. Generativna umetna inteligenca (GenAI) in evropska regulativa so le nekateri izmed dejavnikov, ki bodo igrali ključno vlogo v razvoju MarTech in AdTech orodij znotraj Evropske unije.


Glavni zaključki

  • Po desetletju hitre rasti se število orodij stabilizira, kar odpira vrata priložnostim za lokalne ponudnike.

  • Prvič smo analizirali, kako slovenska podjetja uporabljajo generativno umetno inteligenco v marketinških strategijah.

  • Spoštovanje zasebnosti uporabnikov in regulatornih okvirjev močno vpliva predvsem na razvoj AdTech rešitev.

  • Vedno več podjetij išče rešitve za učinkovito zbiranje in varno hrambo marketinških podatkov.

  • Nadaljuje se razvoj v smeri boljše integracije večkanalnega trženja, avtomatizirane komunikacije in interakcije v realnem času.


Preverite možnosti in odkrijte nove tehnologije za večje učinke v marketingu.


Celotno poročilo in MarTech stack mapa je že na voljo!











Ostanite na tekočem z novostmi!


 

Zapisala

Nataša Smirnov

Raziskave in analize trga, IAB Slovenija




bottom of page