Kategorija zavarovanja velja za konzervativno kategorijo tudi v oglaševanju. Zavarovalnice praviloma uporabljajo zelo predvidljive komunikacijske pristope, ki mlajše generacije dolgočasijo in gredo mimo njih povsem neopažena.
Mladi pa za zavarovalnice niso le potencialna ampak tudi idealna ciljna skupina, ki sklepa zavarovanja 100 odstotno digitalno. Tako je v duhu Noči čarovnic nastala integrirana kampanja s serijo izstopajočih grafik, ki upodabljajo znane strašljive pošasti s popolnim nasmehom. Mladi bolj kot katerakoli skupina stremijo k temu, da so v družbi sprejeti. Popoln nasmeh te osvobodi, ne le strahu ampak tudi visokih računov zavarovanja.
Tudi Philipsova kampanja je spretno izkoristila čas strahu in groze za kampanjo likalnika Philips Azur. Izhajali so iz spoznanja, da so zmečkana in nezlikana oblačila lahko prava nočna mora. Iz posameznih kosov oblačil so ustvarili podobe nočnih mor, s katerimi se srečujemo pri vsakodnevnem čiščenju in likanju. Nastale so izvirne in duhovite podobe strahov, ki sporočajo, da tudi najstrašnejša opravila lahko premagamo, če imamo zato pravo orodje.
Tako kot glasba ima tudi telo svoj ritem. ''Prisluhni mu.'' je sporočilo kampanje, ki je bila zasnovana v Nigeriji in odeta v minimalistično rožnato ozavešča o mednarodnem dnevu raka na prsih.
Nabor domačih oglasnih kampanj po 13-tih kategorijah pa kot vedno lahko preverite v svojem poštnem nabiralniku. Poslali smo vam ga 9. novembra in vanj vključili opažene oglase za
Avtomobilizem
Dom
E-commerce
FMCG
Lekarne/zdravila
LepotaPrireditve
Šport
Tehnologija
Telekomunikacije
Turizem in Wellness
Zavarovalnice in banke
Ostalo
Za vas smo tu in spremljamo oglase še naprej.