top of page
  • natasasmirnov

Prihodnost oglaševanja na povezanih televizijah (CTV)

Vstopamo v novo dobo oglaševanja, kjer povezane televizije (CTV) prevzemajo vodilno vlogo. Najnovejše poročilo eMarketer za december 2023 kaže, kako se zmanjšuje gledanost tradicionalne televizije, medtem ko CTV postaja vedno bolj dominanten. To predstavlja edinstvene priložnosti za oglaševalce, ki želijo doseči svoje ciljno občinstvo na inovativen in učinkovit način.


Zaradi povečane potrošnje medijev na CTV, ki naj bi v letu 2024 presegla dve uri na dan, se oglaševalski proračuni premikajo proti tem digitalnim platformam. To pomeni, da bodo morali oglaševalci prilagoditi svoje strategije, da bodo lahko izkoristili nove možnosti ciljanja in personalizacije, ki jih CTV omogoča.


Še posebej pomemben trend je rast programatičnega oglaševanja v CTV. Ta pristop omogoča avtomatizacijo nakupa oglasnega prostora, kar pomeni, da lahko oglaševalci bolj učinkovito in ciljno dosegajo svoje občinstvo. Programatično oglaševanje prinaša večjo prilagodljivost in optimizacijo, kar je ključno za uspeh v hitro spreminjajočem se digitalnem svetu.


Vendar pa ta premik prinaša tudi izzive. Eden od njih je zagotavljanje relevantnosti in kakovosti oglasov, ki so prikazani občinstvu. Poleg tega obstaja potreba po boljšem razumevanju meritev uspešnosti in upravljanju podatkov za zagotavljanje učinkovitih oglaševalskih kampanj.


Zaključek: Oglaševanje na CTV ponuja revolucionarne možnosti za blagovne znamke, ki želijo ostati v koraku s sodobnimi potrošniškimi navadami. Da bi to izkoristili, morajo oglaševalci sprejeti inovativne pristope in se prilagoditi novim tehnološkim trendom, ki oblikujejo prihodnost digitalnega oglaševanja.


Klikni spodaj za celotno poročilo.

eMarketer Snapshot_CTV Advertising_December 2023
.pdf
Download PDF • 3.22MB

bottom of page