top of page
  • natasasmirnov

Raziskava o gibanju investicij v digitalno oglaševanje, Slovenija 2022-2023

Updated: Oct 10, 2023


Iz vsebine raziskave o gibanju investicij v digitalno oglaševanje, Slovenija 2022-2023

Po zadnji raziskavi IAB spletnega panela podjetja v povprečju 𝟳𝟬% digitalnega oglaševanja izvajajo 𝗶𝗻𝘁𝗲𝗿𝗻𝗼. Pri 𝘇𝘂𝗻𝗮𝗻𝗷𝗶𝗵 𝗶𝘇𝘃𝗮𝗷𝗮𝗹𝗰𝗶𝗵 v največji meri ohranjajo storitve 𝘃𝘇𝗱𝗿𝘇̌𝗲𝘃𝗮𝗻𝗷𝗮 𝗶𝗻 𝗿𝗮𝘇𝘃𝗼𝗷𝗮 𝘀𝗽𝗹𝗲𝘁𝗻𝗲𝗴𝗮 𝗺𝗲𝘀𝘁𝗮. Negotove razmere terjajo 𝘃𝗲𝗰̌𝗷𝗼 𝗳𝗹𝗲𝗸𝘀𝗶𝗯𝗶𝗹𝗻𝗼𝘀𝘁 pri načrtovanju investicij. Podjetja pogosteje 𝗻𝗮𝗰̌𝗿𝘁𝘂𝗷𝗲𝗷𝗼 𝗻𝗮 𝗸𝗿𝗮𝗷𝘀̌𝗶 𝗿𝗼𝗸 𝗶n so podvržena ad hoc odločitvam. V zadnji IAB raziskavi smo preverjali tudi

  • kakšni so n𝗮𝗰̌𝗿𝘁𝗼𝘃𝗮𝗻𝗶 𝗽𝗿𝗼𝗿𝗮𝗰̌𝘂𝗻𝗶 v oglaševanje letos,

  • kateri 𝗸𝗮𝗻𝗮𝗹𝗶 𝗶𝗻 𝗼𝗯𝗹𝗶𝗸𝗲 𝘀𝗼 𝘃 𝘃𝘇𝗽𝗼𝗻𝘂,

  • kakšni so prioritetni 𝗰𝗶𝗹𝗷𝗶 𝗶n

  • 𝗸𝗼𝗹𝗶𝗸𝗼 𝘃 𝗽𝗼𝘃𝗽𝗿𝗲𝗰̌𝗷𝘂 𝗽𝗼𝗱𝗷𝗲𝘁𝗷𝗮 𝗻𝗮𝗺𝗲𝗻𝗷𝗮𝗷𝗼 𝗼𝘀𝘁𝗮𝗹𝗶𝗺 𝘀𝘁𝗼𝗿𝗶𝘁𝘃𝗮𝗺 𝗱𝗶𝗴𝗶𝘁𝗮𝗹𝗻𝗲𝗴𝗮 𝗺𝗮𝗿𝗸𝗲𝘁𝗶𝗻𝗴𝗮?

Vse to in mnogo več v čisto svežem poročilu IAB spletnega panela. Člani panela ga že imajo.😉


Pridružite se raziskovalnemu panelu in pridobite sveže podatke direktno v vaš e- poštni nabiralnik. 

Skenirajte QR kodo.


Sodelujte v raziskavah. Pridružite se panelu.



34 views

Comments


bottom of page