top of page

Virtual Programmatic Day H1 2025 – osrednji evropski dogodek o programatičnem oglaševanju

Updated: Jul 3

IAB Europe 8. julija 2025 organizira Virtual Programmatic Day H1 2025, največji evropski dogodek, namenjen razvoju, trendom in prihodnosti programatičnega oglaševanja. Dogodek bo potekal v hibridni obliki – v živo iz Londona ter s spletnim prenosom, ki omogoča brezplačno udeležbo za vse zainteresirane digitalce iz Evrope in širše.


Zakaj se udeležiti?

Virtual Programmatic Day že vrsto let velja za osrednje stičišče znanja, mreženja in vpogledov v svet programatičnega zakupa. Tokratni program se bo osredotočil na ključne spremembe v industriji, ki jih oblikujejo:


  • umetna inteligenca in avtomatizacija v oglaševalskih tehnologijah,

  • razvoj novih metrik za merjenje pozornosti in učinkovitosti,

  • večkanalni pristopi (video, CTV, audio, DOOH) in njihova integracija v programatični ekosistem,

  • vpliv evropske regulative in zahtev glede transparentnosti in odgovornosti,

  • spremembe v vedenju potrošnikov in premiki v uporabi prvo-osebnih podatkov.


Kdo bo nastopil?

Na dogodku bodo sodelovali vodilni predstavniki blagovnih znamk, agencij, medijskih hiš in adtech podjetij, ki bodo predstavili izkušnje z evropskih in globalnih trgov. Paneli in predstavitve bodo ponudili vpogled v najboljše prakse, rezultate raziskav in konkretne primere učinkovitih programmatic strategij.


Za koga?

Dogodek je primeren za vse, ki jih zanima prihodnost digitalnega oglaševanja in delujejo na področju:

  • programatičnega zakupa oglasov,

  • digitalnih medijev

  • medijskih agencij,

  • blagovnih znamk,

  • podatkovne analitike in performance marketinga,

  • digitalne strategije,

    👉… ter za vse, ki želijo ostati na tekočem z razvojem evropskega programmatic ekosistema.



📌 Dogodek je brezplačen, za udeležbo pa se je potrebno predhodno prijaviti.





Zapisala

Nataša Smirnov

Raziskave in analize trga, IAB Slovenija

bottom of page