top of page

Novo partnerstvo: GoWit in Ceneje! inovira oglaševanje v trgovskih medijih

Updated: 2 days ago

GoWit, vodilni globalni ponudnik omnichannel tehnologije trgovskih medijev (Retail Media), se uradno povezuje s skupino Heureka Group (katere del je tudi Ceneje!), ki velja za ključnega igralca v spletni prodaji in je največja platforma za primerjavo cen v Srednji in Vzhodni Evropi (CEE).


S pomočjo Ceneje!, ki je del skupine Heureka Group, partnerstvo tudi v Slovenijo prinaša nove rešitve oglaševanja, ki bodo blagovnim znamkam in spletnim trgovcem omogočila, da uspešneje dosežejo svoje prodajne cilje.



Kaj prinaša "Retail Media" oglaševanje?

Retail Media, ali oglaševanje na prodajnih mestih, je koncept, ki kupcem med spletnim nakupovanjem ponuja oglase za izdelke, ki so neposredno povezani z njihovimi iskanji in nakupnimi navadami. GoWit in Ceneje! z novim pristopom oglaševanja ponujata ciljanje potrošnikov v trenutku, ko so ti najbolj naklonjeni nakupu.


Kot pravijo na Ceneje! je potencial trgovskih medijev veliko večji kot zgolj prodaja oglasnega prostora ob ponujenih izdelkov. Nova AdTech rešitev zdaj omogoča, da spletni primerjalnik Ceneje! nagovarja potrošnika skozi "celoten nakupni lijak". S pomočjo tehnologije GoWit sistem preračunava možne scenarije in ugotavlja, kje v nakupni poti se potrošnik najverjetneje nahaja in kako ga najbolje nagovoriti.


Ceneje in GoWit je predstavil prednosti novega sistema za serviranje oglasov v Zagrebu 11. aprila. Če želite izvedeti več, jih kontaktirajte na b2bmarketing@ceneje.si.


Strateško partnerstvo za natančno oglaševanje

Tako GoWit kot Ceneje! poudarjata, da tovrstno oglaševanje presega tradicionalno prodajo oglasnega prostora, saj omogoča uporabo celotnega nakupnega lijaka za dosego potrošnika.



David Čreslovnik, generalni direktor podjetja Ceneje!, pojasnjuje:

"Integracija GoWit omogoča blagovnim znamkam, da svoje izdelke predstavijo pravim kupcem v ključnem trenutku njihovega nakupnega procesa. To ne poveča samo vidnosti izdelkov, temveč izboljša tudi splošno učinkovitost oglaševanja."






Prednosti za blagovne znamke, trgovce in kupce

Kot pravijo pri Ceneje!, prednosti novega oglaševalskega pristopa niso omejene le na oglaševalce. Kupci pridobivajo z boljšim dostopom do ustreznih izdelkov, kar omogoča hitrejše in bolj zadovoljivo nakupovanje, medtem ko so blagovne znamke in trgovci sposobni izboljšati svojo prepoznavnost in prodajne rezultate.



Pomembnosti sodelovanja se zaveda tudi CEO GoWit, Emrah Adsan, ki pravi: “Partnerstvo s skupino Heureka predstavlja ključni korak v našem poslanstvu, da na novo opredelimo oglaševanje v Retail Media v Srednji in Vzhodni Evropi. GoWit si prizadeva blagovnim znamkam in trgovcem na drobno zagotoviti enotno in zmogljivo oglaševalsko platformo, ki jih brez težav poveže s ciljnimi kupci ter podpre z visokimi prihodki od oglaševanja.”



👉 Dodatne informacije dobite, če jim pišete na b2bmarketing@ceneje.si.


 

Še več novic in pogledov na aktualno dogajanje v digitalnem marketingu vaš čaka v našem novičniku.






bottom of page