IAB Slovenija začela z digitalno iniciativo »Zdaj je čas za digitalno«

Bliskovit vzpon uporabe spletnih platform, servisov, e-trgovine, ter na splošno uporabe vseh digitalnih storitev, narekujejo nov trend, ki ga bomo v Zavodu IAB Slovenija, v naslednjih mesecih podrobneje spremljali. Začeli smo pri naših članih in sicer z zbiranjem informacij o storitvah, ki jih ponujajo posameznikom ali podjetjem, pri lajšanju zdravstvenih, gospodarskih ali družbenih posledic epidemije koronavirusa. 

V digitalni iniciativi, ki smo jo poimenovali »Zdaj je čas za digitalno«, bomo zbrane informacije delili z vami preko naše spletne strani, IAB novičnika ter naših socialnih profilov. Poleg samega informiranja poslovne in širše javnosti, bomo v drugem koraku zbirali tudi konkretne podatke o rasti panoge, spletnega mesta, storitve in jih združilii v IAB Poročilu o digitalnih trendih.

Novice

Nova realnost, nova prihodnost?

COVID-19 in digitalizacija družbe 2020
20. 4. 2020
Gospodarske in družbene posledice pandemije COVID-19 bodo precej široke. Ne samo da se bodo spremenile navade uporabnikov, spremenili se bodo tudi procesi poslovanja in komuniciranja znotraj podjetij in organizacij, vladnih in zdravstvenih institucij. Številne digitalne rešitve in storitve, ki so se pojavile v zadnjem času, kot odgovor na pandemijo COVID-19, niso le muhe enodnevnice, ampak nakazujejo prihodnost polno digitalizirane družbe.

»Zdaj je čas za digitalno!«

Digitalna iniciativa IAB Slovenija
2. 4. 2020
Porast digitalne medijske potrošnje ter na splošno uporabe vseh digitalnih storitev, narekuje nov trend, ki ga bomo v Zavodu IAB Slovenija, v naslednjih mesecih podrobneje spremljali. Začeli smo pri naših članih in sicer z zbiranjem informacij o inovativnih digitalnih storitvah in rešitvah, ki jih ponujajo posameznikom ali podjetjem, pri lajšanju zdravstvenih, gospodarskih ali družbenih posledic epidemije koronavirusa.

Kako krizo obrniti v svojo priložnost

Nasveti za podjetja in blagovne znamke
1. 4. 2020
Bodo znala podjetja in blagovne znamke izkoristiti novo priložnost, ki jo je prinesla "korona kriza"? S premišljenim oglaševanjem in nastopom na spletu ter ustreznimi marketinškimi, komunikacijskimi in prodajnimi ukrepi. Nasvete za uspešno poslovanje ponujata agencija PM, poslovni mediji, v svoji beli knjigi POSEL DAN POTEM in agencija Get interacitve s 15 nasveti, ki jih morajo blagovne znamke upoštevati, v trenutni krizni situaciji.
© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio