Nasveti za podjetja in blagovne znamke
1. 4. 2020

Nasveti za podjetja in blagovne znamke: Kako krizo obrniti v svojo priložnost

Digitalna iniciativa IAB Slovenija, ki združuje rešitve, storitve in nasvete kako preživeti "korona krizo".
Digitalna iniciativa IAB Slovenija, ki združuje rešitve, storitve in nasvete kako preživeti "korona krizo".
15 nasvetov kako lahko vaša blagovna znamka izstopa v krizni situaciji, Get interactive.
15 nasvetov kako lahko vaša blagovna znamka izstopa v krizni situaciji, Get interactive.
PM poslovni mediji, so pripravili Belo knjigo "Posel dan potem", kjer definirajo ključna področja za uspešno premagovanje "korona krize".
PM poslovni mediji, so pripravili Belo knjigo "Posel dan potem", kjer definirajo ključna področja za uspešno premagovanje "korona krize".

Ekrani telefonov, računalnikov, TV-ja, so postali naše okno v svet in splet je postal rdeča nit, ki nas vse povezuje. Od njega smo odvisno bolj, kot kadarkoli prej. Uporabljamo ga za dnevno informiranje, službene obveznosti, izobraževanje otrok, spremljanje svojcev, prijateljev, naših hobijev, nakupovanje živil, izdelkov, itd. Rastejo praktično vse digitalne metrike, mediji poročajo o rasti dosega, branosti, števila naročnikov, stopnje interakcije na družbenih omrežjih. Skratka življenje se je preselilo na splet, zato je »Zdaj čas za digitalno«!


Bodo znala podjetja, blagovne znamke izkoristiti novo priložnost, ki jo je prinesla "korona kriza"?

Strateško gledano, bi morale blagovne znamke investirati v dolgoročne rezultate, opozarjajo strokovnjaki, ki učinke korona krize, primerjajo z učinki krize leta 2008. Takrat se je izkazalo, da so najbolj prosperirale prav tiste blagovne znamke, ki so še naprej investirale v oglaševanje. Seveda v pametno, premišljeno in kreativno oglaševanje, ki ni nujno produktno usmerjeno. Temelji lahko na emocijah in sporočanju vrednot, ki jih zagovarja blagovna znamka. Najpomembneje je, da se zna  »postaviti v čevlje« uporabnika in da izraža pozitivne vrednote, solidarnost, povezanost in pristnost svojega sporočila.

Pri podjetju za digitalne rešitve Get interactive, so tako v svojem blogu zbrali 15 nasvetov, kako lahko vaša blagovna znamka izstopa v trenutni krizni situaciji. Gre za nasvete, kako kar najbolje izkoristiti vse priložnosti, ki nam jih ponuja splet in spletno oglaševanje.

 

Kriza je čas za preobrat

Potrebno se je zavedati, da bo praktično vsak sektor in vsako podjetje občutilo posledice “korona krize”. Ali bo iz krize izstopilo kot zmagovalec, ali kot poraženec, je odvisno predvsem od tega, kaj bo storilo že danes. Kako prepoznati nove priložnosti, ki se nam ponujajo v času krize in predvsem kako jih izkoristiti, da bomo po krizi hitreje okrevali in še hitreje napredovali?

PM, poslovni mediji, slovenska agencija za vsebinski marketing, je pripravil belo knjigo za “posel dan potem”. Gre za priložnosti in priporočene marketinške, komunikacijske in prodajne ukrepe na 13 področjih, ključnih za uspešno premagovanje “korona krize”. Podjetja, ki bodo te priložnosti pravočasno prepoznala in se nanje prilagodila, bodo v času, ki prihaja prosperirala.

Spremembe v vedenju potrošnikov, prodaji, komunikaciji in v tehnoloških procesih, bodo krojile prihodnost. Bela knjiga, kot ključna področja, ki jih morajo podjetja takoj nasloviti, definira:

  1. pomembnost lokalnih proizvodov in storitev
  2. povečano zaupanje v vse digitalno
  3. potreba po drugačni kreativnosti
  4. večja potreba po avtentičnosti v komunikaciji
  5. gradnja lastnih medijev in izbor pravih kanalov
  6. digitalizacija interne komunikacije na zaposlenemu bolj prijazen način
  7. nov tip korporativnih dogodkov
  8. spletna trgovina kot najpomembnejša prodajna »lokacija«
  9. kupci prihajajo v spletno trgovino na drugačen način kot v fizično
  10. vnaprejšnje načrtovanje nakupov kot priložnost
  11. gradnja trajnih kakovostnih odnosov, zaupanja in znamčenja pri vseh ključnih deležnikih
  12. učinkovito upravljanje stalne povezanosti s kupci
  13. nov način dela (od doma/na daljavo)

Belo knjigo si lahko v celoti prenesete TUKAJ.
© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio