top of page
< Nazaj

AdEx 2025

3. jun. 2025

12:00 - 16:00

Ameriška 8, Ljubljana

AKADEMIJA
AdEx 2025
O dogodku, atmosferi in pričakovanjih.

Tokratni AdEx bo spet postregel z najnovejšimi številkami na področju vlaganj v digitalno oglaševanje in te številke umestil v skupno sliko oglaševanja v Sloveniji.

Od tu dalje pa si bomo pobliže ogledali vse tiste kanale in oblike, ki doživljajo večje rasti in poskušali ugotoviti glavne značilnosti le-teh. Tako bomo pobliže spoznali vlaganja v podcaste, vplivneže in video oglaševanje nasploh.

Pridružite se nam na enemu od najbolj obiskanih dogodkov v organizaciji IAB Slovenija in spoznajte realno sliko vlaganj v digitalno oglaševanje v Sloveniji.

Prijave
Program

Nalagam

12:00

AdEx 2024

Kako smo vlagali, kam in malo tudi o tem zakaj... Predvsem pa, kot vedno, podprto s strani naše raziskave tako na strani oglaševalcev, agencij in medijev. 💪

cbfa63_8779e1ea42a0408c9e8de337dcb2d46b~mv2.jpg

IAB Slovenija

Zoran Savin
CP_X4619_edited.jpg

AM komunikacije

Mitja Tuškej
CP_X4619_edited.jpg

Podjetje

Ime
CP_X4619_edited.jpg

Podjetje

Ime

13:00

Podkasti v Sloveniji

Podkasti so gotovo največji trend slovenskega digitalnega medijskega prostora. Nastja bo delila izkušnje zakupa. merjenja in pa pogled v prihodnost. Še posebej v smislu primerjave z drugimi "novimi" digitalnimi kanali.

cbfa63_8779e1ea42a0408c9e8de337dcb2d46b~mv2.jpg

Omnicom Media Group

Nastja Poljšak
CP_X4619_edited.jpg

Podjetje

Ime
CP_X4619_edited.jpg

Podjetje

Ime
CP_X4619_edited.jpg

Podjetje

Ime

13:30

Kavica in sadje

Pa tudi kaj sladkega se bo našlo ;)

cbfa63_8779e1ea42a0408c9e8de337dcb2d46b~mv2.jpg

Njami

Dobrote
CP_X4619_edited.jpg

Podjetje

Ime
CP_X4619_edited.jpg

Podjetje

Ime
CP_X4619_edited.jpg

Podjetje

Ime

14:00

3 inflencer marketing trends that do not let me sleep at night. 📽️

Alina Nikitina je Globalna vodja za vplivneže in družbena omrežja pri skupini Publicis.

Z nami bo delila nekaj najzanimivejših trendov v vplivnostnem marketingu.

cbfa63_8779e1ea42a0408c9e8de337dcb2d46b~mv2.jpg

Publicis

Alina Nikitina
CP_X4619_edited.jpg

Podjetje

Ime
CP_X4619_edited.jpg

Podjetje

Ime
CP_X4619_edited.jpg

Podjetje

Ime

14:15

SkREČKA - oglas ali video spot?

Direktno iz zmagovalnega odra v skupini Avtorska glasba nam iz Loterije Slovenije predstavijo proces v zakolisju svojih pristopov k vplivnostnemu marketingu.

cbfa63_8779e1ea42a0408c9e8de337dcb2d46b~mv2.jpg

LOTERIJA SLOVENIJE, d. d.

Helena Škof Mihovilovič
CP_X4619_edited.jpg

LOTERIJA SLOVENIJE, d. d.

Živa Kolar
CP_X4619_edited.jpg

Podjetje

Ime
CP_X4619_edited.jpg

Podjetje

Ime

14:45

Metrike in merjenje video oglaševanja

Video oglaševanje na digitalnih medijih je gotovo zaznamovalo nekaj zadnjih let. Novi, interaktivni realnosti video oglaševanja, pa se je prilagodilo tudi merjenje. Kakšne so dandanes metrike in kako jih moramo razumeti v smislu različnih ciljev.

cbfa63_8779e1ea42a0408c9e8de337dcb2d46b~mv2.jpg

Teads

Damjan Planinc
CP_X4619_edited.jpg

Podjetje

Ime
CP_X4619_edited.jpg

Podjetje

Ime
CP_X4619_edited.jpg

Podjetje

Ime

15:15

Zakaj na digitalu še vedno vrtimo TV oglase?

Na okrogli mizi se bomo spraševali, zakaj se še vedno neustrezno prilagajamo novim medijskim realnostim. Poleg vsebinskih pogledov pa se bomo spraševali tudi o prepletenosti ciljnih skupin in nagovorov. Ter se vprašali: Ali ni morda že čas, da se ostali kanali prilagodijo digitalnim?

cbfa63_8779e1ea42a0408c9e8de337dcb2d46b~mv2.jpg

IAB Slovenija

Zoran Savin
CP_X4619_edited.jpg

bold.agency

Benjamin Hrkič
CP_X4619_edited.jpg

Pristop Media

Alina Žugelj Pikalo
CP_X4619_edited.jpg

A1

Nika Frece

* Z oznako 📽️ hočemo sporočiti, da bo predavanje potekalo preko video povezave.

Kje se dobimo
bottom of page