AdEx 2025
3. jun. 2025
12:00 - 16:00
Ameriška 8, Ljubljana
AKADEMIJA

O dogodku, atmosferi in pričakovanjih.
Tokratni AdEx bo spet postregel z najnovejšimi številkami na področju vlaganj v digitalno oglaševanje in te številke umestil v skupno sliko oglaševanja v Sloveniji.
Od tu dalje pa si bomo pobliže ogledali vse tiste kanale in oblike, ki doživljajo večje rasti in poskušali ugotoviti glavne značilnosti le-teh. Tako bomo pobliže spoznali vlaganja v podcaste, vplivneže in video oglaševanje nasploh.
Pridružite se nam na enemu od najbolj obiskanih dogodkov v organizaciji IAB Slovenija in spoznajte realno sliko vlaganj v digitalno oglaševanje v Sloveniji.
Program
Nalagam
12:00
AdEx 2024
Kako smo vlagali, kam in malo tudi o tem zakaj... Predvsem pa, kot vedno, podprto s strani naše raziskave tako na strani oglaševalcev, agencij in medijev. 💪

IAB Slovenija
Zoran Savin

AM komunikacije
Mitja Tuškej

Podjetje
Ime

Podjetje
Ime
13:00
Podkasti v Sloveniji
Podkasti so gotovo največji trend slovenskega digitalnega medijskega prostora. Nastja bo delila izkušnje zakupa. merjenja in pa pogled v prihodnost. Še posebej v smislu primerjave z drugimi "novimi" digitalnimi kanali.

Omnicom Media Group
Nastja Poljšak

Podjetje
Ime

Podjetje
Ime

Podjetje
Ime
13:30
Kavica in sadje
Pa tudi kaj sladkega se bo našlo ;)

Njami
Dobrote

Podjetje
Ime

Podjetje
Ime

Podjetje
Ime
14:00
3 inflencer marketing trends that do not let me sleep at night. 📽️
Alina Nikitina je Globalna vodja za vplivneže in družbena omrežja pri skupini Publicis.
Z nami bo delila nekaj najzanimivejših trendov v vplivnostnem marketingu.

Publicis
Alina Nikitina

Podjetje
Ime

Podjetje
Ime

Podjetje
Ime
14:15
SkREČKA - oglas ali video spot?
Direktno iz zmagovalnega odra v skupini Avtorska glasba nam iz Loterije Slovenije predstavijo proces v zakolisju svojih pristopov k vplivnostnemu marketingu.

LOTERIJA SLOVENIJE, d. d.
Helena Škof Mihovilovič

LOTERIJA SLOVENIJE, d. d.
Živa Kolar

Podjetje
Ime

Podjetje
Ime
14:45
Metrike in merjenje video oglaševanja
Video oglaševanje na digitalnih medijih je gotovo zaznamovalo nekaj zadnjih let. Novi, interaktivni realnosti video oglaševanja, pa se je prilagodilo tudi merjenje. Kakšne so dandanes metrike in kako jih moramo razumeti v smislu različnih ciljev.

Teads
Damjan Planinc

Podjetje
Ime

Podjetje
Ime

Podjetje
Ime
15:15
Zakaj na digitalu še vedno vrtimo TV oglase?
Na okrogli mizi se bomo spraševali, zakaj se še vedno neustrezno prilagajamo novim medijskim realnostim. Poleg vsebinskih pogledov pa se bomo spraševali tudi o prepletenosti ciljnih skupin in nagovorov. Ter se vprašali: Ali ni morda že čas, da se ostali kanali prilagodijo digitalnim?

IAB Slovenija
Zoran Savin

bold.agency
Benjamin Hrkič

Pristop Media
Alina Žugelj Pikalo

A1
Nika Frece
* Z oznako 📽️ hočemo sporočiti, da bo predavanje potekalo preko video povezave.