Širši pomen ciljanega oglaševanja na socio-demografske in kulturne vidike življenja v Evropi

Poročilo IAB EUROPE
16. 9. 2021
Poročilo IAB Europe, katerega avtor je njegov vodilni ekonomist, Daniel Knapp, poudarja, da bi prepoved ciljanega oglaševanja imela številne neželjene posledice in bi ovirala prizadevanja Evrope pri ustvarjanju učinkovitega digitalnega okolja v prihodnosti.

IAB Slovenija zagnala prvi strokovni panel na področju digitalnega marketinga

Digitalni marketing
14. 9. 2021
IAB Slovenija je letošnje poletje zagnala prvi strokovni panel, ki je prvi tovrstni panel na digitalno-marketinškem področju v Sloveniji.

Začenja se serija dogodkov na temo zaupanja in transparentnosti

IAB EUROPE
8. 9. 2021
IAB Europe septembra začenja s serijo virtualnih in fizičnih dogodkov, na temo zaupanja in transparentnosti v industriji digitalnega oglaševanja.

DIMAQ program izobraževanja jeseni ponovno vabi k prijavam

Digitalni marketing
3. 9. 2021
Mednarodno priznani program izobraževanja in certificiranja na področju digitalnega marketinga DIMAQ, ki ga izvaja Zavod za promocijo digitalne kulture IAB Slovenija, jeseni ponovno vabi v šolske klopi - tokrat že 15. generacijo.

Kreativnost v oglaševanju 10.del

Izbor oglasov avgust
2. 9. 2021
Poletje je čas za sprostitev in razmislek o preteklosti in prihodnosti. V tem slogu so bili narejeni tudi mnogi kreativni oglasi v mesecu avgustu, ki se dotikajo tako zabavnih, kot resnih tematik. V nadaljevanju vam predstavljamo tuje kreativne oglase, ki so ta mesec še posebej izstopali.

Kreativnost v oglaševanju 9. del

Izbor oglasov julij
27. 7. 2021
Mesec julij je za veliko ljudi tudi mesec počitka in dopustov, ko lahko razmislijo o stvareh, ki sem jim dogajajo v življenju. Marsikdo tako razmišlja o spremenjeni situaciji, ki jo je povzročila epidemija Covid-19, vendar pa je bilo veliko ljudem težko že pred tem zaradi bolezni ali samo nesprejetosti v družbi. O tem vam predstavljamo tri digitalne kreativne oglase iz preteklega meseca, ki poskušajo z optimizmom gledati v prihodnost vsakega posameznika, ne glede na njegovo stisko.

Kreativnost v oglaševanju 8.del

Izbor oglasov junij
30. 6. 2021
Mesec junij je v znamenju poletja, visokih temperatur in iskanja osvežitve. Tako so tudi nekateri oglasi poskrbeli za pravo osvežitev s kreativnostjo, ki nas vabijo k njihovemu ogledu.

Kreativnost v oglaševanju 7.del

Izbor oglasov maj
31. 5. 2021
Mesec maj oziroma mesec ljubezni je bil mnogim v navdih pri pripravi izvirnih oglasov. Prav vsi izbrani oglasi, namreč predstavljajo ljubezen v najrazličnejših oblikah, predvsem pa stremijo k ljubezni do sebe in drugih.

Slovenija in Evropa beležita rast investicij v digitalno oglaševanje

ADEX 2020
25. 5. 2021
Kljub slabim napovedim, je slovenski digitalni trg v letu 2020 beležil 1 % rast in tako bil vreden 61,3 milijona evrov, medtem ko je evropski trg zabeležil 6,3 % rast in dosega vrednost 69 milijard evrov. Gre sicer za manjšo rast, je izpostavil direktor Zavoda IAB Slovenija, Zoran Savin, ki pa je vse deležnike digitalne industrije pozitivno presenetila, glede na slabše gospodarsko stanje zaradi epidemije koronavirusa.

Kakšen bo internet brez targetiranega oglaševanja?

IAB Europe raziskava
7. 5. 2021
Najnovejša IAB Europe raziskava razkriva dejstvo, da bi kar 75 % Evropejcev raje izbralo obstoječi model s targetiranim oglaševanjem, kot pa da bi morali za dostop do vsebin na številnih spletnih straneh ali aplikacij, plačevati.
© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio