DIMAQ program oktobra zopet začenja z izobraževanjem

Izobraževanje: Digitalni marketing
22. 7. 2020
Mednarodno priznani program izobraževanja in certificiranja na področju digitalnega marketinga DIMAQ, ki ga organizira Zavod za promocijo digitalne kulture IAB Slovenija, jeseni zopet začenja s 6-dnevnim izobraževalnim programom. Tokrat k vpisu vabi 12. generacijo strokovnjakov digitalnega marketinga.

Novi poslovni modeli agencij

IAB Pogovor: Primož Inkret
20. 7. 2020
Za nami in pred nami je obdobje intezivnih sprememb, ki jih na komunikacijsko digitalnem področju imenujemo z različnimi besedami. Večina nas govori o digitalni transformaciji, preboju v digitalnem razmišljanju, razvoju uporabniške izkušnje, servisu dizajna. Obdobje pospeševanja procesov, ki so bili delno že v teku, je hkrati tudi obdobje transformacije načina sodelovanja agencij z naročniki/ partnerji. O novih poslovnih modelih agencij, smo se v tokratnem IAB Pogovoru, pogovarjali s Primožem Inkretom, partnerjem in direktorjem agencije PM, poslovni mediji d.o.o. (del mreže C3).

Spotify lahko sedaj poslušamo tudi v Sloveniji

ZANIMIVOST
17. 7. 2020
Spotify je s 14. julijem vstopil na 13 novih evropskih trgov, med njimi tudi v Slovenijo. Tako je sedaj prisoten že v 92 državah. Poslušalci iz Slovenije, Hrvaške, Srbije, Bosne in Hercegovine, Kosova, Črne gore, Severne Makedonije, Rusije, Belorusije, Albanije, Moldavije, Kazahstana in Ukrajine, lahko sedaj uživajo ob poslušanju bogatega glasbenega nabora, ki ga nudi Spotify. Izbirajo lahko med 50 milijoni skladb in 4 milijardami »playlist«.

Wise.Blue uradno član Twitterjevega partnerskega programa za performance oglaševanje

16. 6. 2020
Wise.Blue je celovita rešitev za performance oglaševanje na Twitterju, ki jo uporabljajo nekateri večjii mednarodni oglaševalci. Rešitev, ki jo je oblikoval Httpool, uporablja strojno učenje in algoritme za predvidevanje, za upravljanje s kompleksnimi performance oglasnimi kampanjami.

TikTok in platforma »It's Nice That« v podporo kreativni industriji

14. 6. 2020
TikTok je v sodelovanju s kreativno platformo »It's Nice That« lansiral projekt »Creative Canvas«, s katerim želi podpreti kreativno industrijo.

Evropski digitalni oglaševalski trg vreden 64,8 milijarde evrov

IAB Europe Adex Benchmark 2019
3. 6. 2020
Na virtualni konferenci, 3. junija, Interact Online, je IAB Europe oznanila, da je bil evropski digitalni oglaševalski trg, v letu 2019 vreden 64,8 milijarde evrov. V primerjavi s preteklim letom je bila tako rast 12,3 %. Gonilne sile rasti investicij so »out-stream« video, mobilno oglaševanje in oglaševanje na družbenih omrežjih.

Kaj lahko blagovne znamke storijo v boju proti rasizmu?

#JusticeForFloyd
2. 6. 2020
Po smrti temnopoltega Američana Georga Floyda, ki jo je zakrivil belopolti policist, je v Ameriki izbruhnil val protestov, ki odločno nasprotuje policijskemu nasilju in širjenju rasizma. Protestu so se pridružile tudi nekatere globalne blagovne znamke, ki so svojo podporo protestnikom izrazile na različne načine.

Adex SLO 2019: Investicije v digitalno oglaševanje na slovenskem trgu zrasle za 11 %

18. IAB AKADEMIJA
27. 5. 2020
Izsledki raziskave AdEx 2019 za slovenski trg, ki ga izvaja Zavod IAB Slovenija, so pokazali, da so neto investicije v digitalno oglaševanje zrasle za 11 %, v primerjavi z letom 2018. Tako je bil lani, slovenski digitalni oglaševalski trg, vreden 60,7 milijona evrov.

V Sloveniji tudi v letošnjem letu največ medijskih sredstev namenjenih prikaznemu oglaševanju

RAZISKAVA iPROM in VALICON
26. 5. 2020
V letu 2020 bodo spletni oglaševalci v Sloveniji največ vložili v prikazno oglaševanje. Učinkovitost digitalnega oglaševanja je tudi v letošnjem letu ključni motivator za njegovo uporabo, kaže raziskava, ki sta jo iPROM in Valicon izvedla med 220 slovenskimi odločevalci na področju oglaševanja in trženja. Specializirane agencije za digitalno oglaševanje pridobivajo na pomenu, pri načrtovanju oglaševalskih aktivnosti v digitalnih medijih pa se podjetja opirajo primarno na lastne, notranje podatke, sta ključni ugotovitvi letošnje raziskave o odnosu slovenskih podjetij do digitalnega oglaševanja.

Httpool zastopnik za Snapchat na 15 evropskih trgih, vključno s Slovenijo

22. 5. 2020
Httpool prevzema predstavništvo za Snapchat oglaševanje na 15 evropskih trgih: Avstrija, Švica, Finska, Poljska, Romunija, Grčija, Češka, Slovaška, Madžarska, Slovenija, Hrvaška, Bolgarija, Litva, Latvija in Estonija. To novo partnerstvo je za Httpool dodatno priznanje, da podjetje ostaja zanesljiv in zaupanja vreden partner vodilnih svetovnih medijskih platform. Httpool, podjetje z zametkom v Sloveniji, ki danes deluje na preko 30 trgih, je tudi uradni zastopnik za Facebook, Twitter, LinkedIn, Spotify.
© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio