Kreativnost v oglaševanju 21. del

Izbor oglasov julij
8. 8. 2022
V zadnjem času so pogosto teme pogovorov globalno segrevanje in osebna rast. Ne glede na mnenje posameznika, pa sta pri tem pomembni lastnosti kreativnost in vzdržljivost za doseganje ciljev. Na te in podobne teme pa so pomislili tudi oglaševalci, ki so predstavili oglase v mesecu juliju.

Oglaševalci pripravljeni plačati več za premium in kvalitetne oglase

Raziskava IAB EU
18. 7. 2022
V preteklem mesecu je potekala raziskava, katere cilj je bil odkriti izzive oglaševalcev glede kvalitete oglaševalskega inventorija ter bolje razumeti odnos industrije do oglaševalskih standardov.

Najbolj vroča področja in kadri digitalnega marketinga

IAB PANEL
4. 7. 2022
V četrtek 30.junija smo v IAB panelu štartali z novo anketo tokrat na temo storitev in kadrov v digitalnem marketingu. Ob pregledovanju zaposlitvenih oglasov v zadnjem času opažamo občutno povečanje povpraševanje po strokovnjakih digitalnega marketinga, obenem pa smo priča pogostim menjavam in iskanju kariernih priložnosti izven marketinga.

RTB House v družbi 50 najboljših platform programatičnega oglaševanja

zanimivost
1. 7. 2022
RTB House, prvo oglaševalsko tehnološko podjetje, ki ga v celoti poganjajo avtonomni algoritmi globokega učenja (deep learning), se je uvrstilo med 50 najboljših platform programatičnega oglaševanja “AdExchanger 2022 Top 50 Programmatic Power Players”.

Kreativnost v oglaševanju 20. del

Izbor oglasov junij
30. 6. 2022
Ob visokih temperaturah, ki nas obdajajo v tem mesecu, se ljudje radi odpravijo na morje. Pred tem pa je potrebno pripraviti vse stvar za sabo. Prav tako pa so pred odhodom na dopust tudi oglaševalci kreirali še zadnje podrobnosti za nove inovativne kampanje. Skupno vsem opisanim kampanjam, ki so predstavljeni v nadaljevanju pa je, da nam lahko vsi produkti oziroma znanja pomagajo tudi na počitnicah.

Rast naložb v digitalno oglaševanje tudi v prihodnje

RAZISKAVA IAB PANEL
24. 6. 2022
Kar dve tretjini oglaševalcev in kar 86% agencij je proračun za digitalno oglaševanje letos povečalo. Razlogi za povečanje so predvsem doseganje dobrih rezultatov, sprememba oglaševalske taktike in sledenje trendom in konkurenci.

Vlaganja v digitalno oglaševanje lani občutno poskočila

26. IAB Akademija: AdEx 2021
1. 6. 2022
Na izredno zanimivi 26. IAB Akademiji smo slišali marsikaj novega. A izkazalo se je predvsem to, da so si ocene glede tega, kolikšen delež investicij se izteka v digitalno oglaševanje, precej različne.

Kreativnost v oglaševanju 19. del

Izbor oglasov maj
31. 5. 2022
Vedno toplejše zunanje temperature nam sporočajo, da smo že skoraj v poletnem času. Ravno zato že marsikdo razmišlja kam bo odšel na dopust, kaj bo vzel s seboj in kako se bo znašel v tujem okolju. Podobne teme pa so usmerjale tudi oglaševalce pri kreiranju inovativnih kampanj. Nekatere izmed njih izpostavljamo v nadaljevanju.

87 % slovenskih podjetij verjame, da je njihova politika zasebnosti skladna z zakonodajo

IAB PANEL
20. 5. 2022
Tretjo raziskavo IAB strokovnega panela smo zapeljali na področje Varstva osebnih podatkov na spletu. Zanimalo nas je, kako se v luči trenutne zakonodaje strokovnjaki v marketingu spopadajo z aktualnimi izzivi piškotkov in elektronsko zasebnostjo.

Kakšna bo prihodnost digitalnega oglaševanja v Sloveniji?

IAB PANEL
4. 5. 2022
Po zadnjih ocenah so globalne naložbe v digitalno oglaševanje v letu 2021 zrasle za 20,6% in prvič v zgodovini prestopile magično mejo 60% vrednosti celotnega oglaševanja.
© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio