Marca nadaljujemo z DIMAQ izobraževanjem digitalnega marketinga

DIMAQ izobraževanje
18. 2. 2018
Postanite DIMAQ Strokovnjak digitalnega marketinga tudi vi in se nam pridružite na šest dnevnem izobraževanju, k bo potekalo v dveh delih, od četrtka 22. marca do sobote 24. marca ter od četrtka 5. aprila do sobote 7. aprila.

Podaljšane prijave za nagrade MIXX Awards Europe in IAB Europe Research Awards

DOGODKI
16. 2. 2018
Pri IAB Europe so podaljšali rok za prijavo del za nagrade MIXX Awards Europe in IAB Europe. Novi rok za obe tekmovanji je petek, 2. marec. Zmagovalci oziroma prejemniki nagrad bodo razglašeni na Gala večerji na kongresu Interact, 23. maja, v Milanu.

Facebook, platforma »starcev«?

DRUŽBENA OMREŽJA
12. 2. 2018
Uporabljate Facebook? Potem zagotovo niste več najstnik. Raziskava, ki so jo opravili pri spletnem portalu eMarketer, je namreč pokazala, da Facebook v Veliki Britaniji izgublja mlade uporabnike, stare med 12 in 24 let. Med mladimi, starimi md 12 in 17 let, je uporaba padla za 8 odstotkov, v starostni skupini med 18 in 24 let pa za 5 odstotkov od zadnje raziskave.

»Menim, da bi morala podjetja tekmovati z olimpijskim duhom«

OLIMPIJSKE IGRE
10. 2. 2018
Tako pravi kitajski poslovni magnat Jack Ma, ustanovitelj in izvršni predsednik visokotehnološkega konglomerata Alibaba. S predsednikom Mednarodnega olimpijskega komiteja (IOC) Thomasom Bachom sta predstavila skupni načrt desetletnega partnerstva, v katerem bo Alibaba digitalizirala olimpijske igre z uporabo tehnologije v oblaku.

IAB Europe webinarji: izkoristite možnosti izobraževanja

IZOBRAŽEVANJE
7. 2. 2018
Vas zanima, kakšno je stanje na trgu evropskega digitalnega oglaševanja, status programatičnega oglaševanja, kako vzpostaviti zaupanje in pregled v digitalni oglaševalski verigi in katera so tista ključna področja, ki vplivajo na programatično oglaševanje, vključno z GDPR, dinamiko avkcije in preglednostjo ter zaupanjem.

Znani programi IAB Akademij 2018 - 6. marec na temo GDPR

IAB AKDEMIJA 2018
4. 2. 2018
Z organizacijo izobraževalno-povezovalnih dogodkov Zavod IAB Slovenija svojim članom in širše zagotavlja nova digitalna znanja ter jih med seboj povezuje. Tak dogodek je zagotovo IAB Akademija, ki se bo v letošnjem letu odvila štirikrat.

IAB Tech Lab postavlja temelje na področju enotne terminologije

OGLAŠEVANJE
3. 2. 2018
David Smith, izvršni direktor oglaševalske agencije Mediasmith, v okviru delovne skupine IAB Tech Lab vodi projekt standardizacije jezika, ki ga na področju oglaševanja uporabljajo oglaševalci, oglaševalske agencije in založniki. Osnovna ideja projekta je enaka terminologija in definicije, ki bi vsem v oglaševalski industriji olajšal uporabo velikih nizov podatkov.

Vodenje Zavoda IAB Slovenija prevzema Zoran Savin

IAB Slovenija
1. 2. 2018
Svet Zavoda IAB Slovenija je na seji 19. januarja 2018, soglasno sprejel sklep o imenovanju novega direktorja Zavoda, Zorana Savina. Mandat novega direktorja prične teči s 1. februarjem 2018.

Na WEF 2018 tudi o družbenih omrežjih in umetni inteligenci

DOGODKI
27. 1. 2018
Na enem izmed najbolj prepoznavnih in najpomembnejših svetovih dogodkov – Svetovnem gospodarskem forumu (WEF), so svetovni voditelji, poslovneži in ekonomisti govorili tudi o družbenih omrežjih ter izobraževanju in umetni inteligenci.

INTERACT 2018 - »Disrupt. Adapt. Reinvent.«

DOGODKI
26. 1. 2018
Pohitite s prijavami. Super Early Bird prijave se zaključijo 31. januarja.
© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio