top of page


Kako video oglasi v časovnem zamiku spreminjajo uporabniško izkušnjo televizije?
Ciljano oglaševanje v okolju linearne TV nagovori vse tiste, ki so s časovnim zamikom preskočili oglasne bloke in ujame gledalca v trenutku, ko je ta bolj osebno angažiran in dovzeten za signale iz okolja.
2 hours ago3 min read
2 views


Kakšna je razlika med ustvarjalci vsebin in vplivneži – in zakaj je to pomembno?
Kdo je kdo, ključne razlike in zakaj je pomembno, da jih poznamo in angažiramo strateško in premišljeno.
2 days ago3 min read
2 views


Z DIGGIT-om v prihodnost in vse do Marsa!
Dogodek za vse, ki se ukvarjajo z digitalnimi mediji, marketingom in tehnologijo.
2 days ago1 min read
4 views


Novo poročilo: Razkrivamo prihodnost MarTech-a v Sloveniji!
Novo poročilo 2025: MarTech stack in prihodnost marketinške tehnologije v Sloveniji.
Apr 91 min read
16 views


IAB panel: Kam boste vlagali v 2025?
Zanima nas, koliko in kam ste vlagali v 2024 in kakšni so vaši načrti v 2025? Pred vami je že 4. letna AdEx raziskava IAB spletnega panela.
Apr 92 min read
16 views


Izzivi in prihodnost MarTech-a v 2025
Kako belgijski strokovnjak za zasebnost gleda na prihodnost spletnih analitičnih orodij in katere evropske alternative izpostavlja.
Apr 43 min read
28 views


Novo partnerstvo: GoWit in Ceneje! inovira oglaševanje v trgovskih medijih
GoWit in Ceneje! s strateškim partnerstvom vnašata nov veter v oglaševanje na trgovskih medijih tudi v Sloveniji.
Mar 262 min read
25 views


Popust za člane IAB-a Slovenija: Dnevi komunikacije 2025
Festival kreativnosti in komunikacij. Glavni poudarki letošnjega programa bodo digitalne inovacije in komunikacijske tehnologije.
Mar 241 min read
5 views


IAB Lab: Tudi zaposlitveni oglasi potrebujejo učinkovito komunikacijo
Bitka za pozornost velja tudi za zaposlitvene oglase. Kako pritegniti pozornost uporabnika v tisti ih 2-3 sekundah, da ne oddrsa mimo?
Mar 132 min read
61 views


Več kot dve tretjini slovenskih podjetij že uporablja orodja generativne umetne inteligence
IAB Slovenija in raziskovalna družba Arhea Solutio razkrivata najnovejše podatke o uporabi MarTech in AdTech orodij ter GenAI v Sloveniji.
Mar 131 min read
117 views


Odpiranje novih priložnosti na trgu digitalnega oglaševanja: Admixer Media – uradni zastopnik za medijski zakup Google Ads v Sloveniji:
Vpogled v ekskluzivni dogodek Google in Admixer Media. Najnovejši digitalni trendi, inovativne rešitve in strategije, ki jih poganja UI.
Mar 97 min read
108 views


Dnevi prava zasebnosti in varovanja informacij: Privacy Days 2025
Info hiša in Poslovna akademija vabita na 11. konferenco Privacy Days: "Skladnost: celostno + povezano = uspešno"
Mar 91 min read
51 views


Učinkovito upravljanje piškotkov in soglasij: Pro Plus deli svojo izkušnjo z Didomi
Podjetje Pro Plus je uvedlo zunanjo platformo za upravljanje piškotkov in soglasij uporabnikov, s čimer je izboljšalo skladnost z zakonodajo
Mar 92 min read
68 views


Kako v praksi navigirati skozi labirint zakonodaje
Da bi marketingu pomagali navigirati skozi zapletene uredbe in regulative, je potrebno v podjetju pripraviti "Mapo skladnosti".
Feb 242 min read
152 views


Interact 2025 prihaja v Bruselj – rezervirajte datum!
IAB Europe z vodilnim dogodkom na področju digitalnega oglaševanja -Interact 2025 letos v Bruslju.
Feb 211 min read
3 views


Digitalni projekti pač niso enostavni
Primer razvoja aplikacije za vlagatelje in sodelovanje med oddelkoma marketinga in skladnosti.
Feb 212 min read
15 views


Medijska hiša Delo uvaja nov model trženja oglasnega prostora v 2025.
Premium ponudba za boljšo uporabniško izkušnjo in kakovosten oglasni prostor.
Feb 153 min read
123 views


Media Radar: Signaliziramo novosti v ponudbi digitalnih medijev v Sloveniji
Media Radar 2024 poroča o trendih in novostih v oglasni ponudbi slovenskih digitalnih medijev.
Feb 122 min read
151 views


TikTok: Aleph izbran kot ekskluzivni partner tudi v Sloveniji
Aleph postal ekskluzivni prodajni partner TikToka v Latviji, Estoniji, Litvi, Sloveniji, Srbiji, Bolgariji in na Hrvaškem.
Feb 61 min read
65 views


Spletna trgovina v 2024: Ključni trendi in pričakovanja za 2025: Poročilo E-Commerce
Raziskava Shopper’s Mind je razkrila ključne trende spletnega nakupovanja v letu 2024 in nastavila pričakovanja v 2025.
Feb 26 min read
321 views
bottom of page