WEBSI Spletni prvaki 2021 so stopili v nove čase

Dogodki
6. 4. 2021
Odprte so prijave v tekmovanje WEBSI Spletni prvaki 2021, največje tekmovanje za digitalne projekte v Sloveniji. Letošnje tekmovanje WEBSI bo v primerjavi s preteklimi leti še toliko bolj posebno, saj Spletni prvaki praznujejo že 10 let soustvarjanja edinstvenih zgodb o digitalnih presežkih. Prav tako pa tekmovanje WEBSI 2021, ki ga je do sedaj sestavljajo 23 različnih kategorij, letos dopolnjuje tudi nova kategorija »Login«. Prijavljena dela bo ocenjevala 114-članska strokovna žirija pod vodstvom predsednice žirije Ane Praprotnik, direktorice marketinga v podjetju Sava Turizem d. d.

Httpool postal LinkedIn Partner Champion 2021

Novice IAB članov
29. 3. 2021
Httpool, ekskluzivni prodajni partner LinkedIna na več kot 18.-ih trgih v Evropi, vključno s Srednjo in Vzhodno Evropo, Avstrijo in Švico, je na letošnjem izboru “LinkedIn Partner Connect” osvojil priznanje “Partner Champion 2021”.

Kaj nas čaka po piškotkih?

Q&A z Googlom in IAB Europe
12. 3. 2021
Kaj nas čaka po piškotkih ali Kako se pripraviti na druge sladkarije, kot se je glasil naš zadnji IAB novičnik, ki je na kratko povzel zelo aktualno temo o spremembah meritvenih modelov, ki izhajajo predvsem iz piškotkov

V svojih vrstah pozdravljamo nove člane

IAB SLOVENIJA: ČLANSTVO
5. 3. 2021
Zavodu IAB Slovenija, so se v začetku leta pridružil 3 novi člani, ki so prepoznali številne prednosti, ki jih prinaša članstvo. Tukaj velja omeniti predvsem ugodnejše izobraževanje na področju digitalnega marketinga DIMAQ, brezplačni izobraževalno-povezovalni dogodki, kot je IAB Akademija, ugodnejši obiski odmevnejših digitalno-marketinških dogodkov doma in v tujini, dostop do različnih raziskav, kot sta letna raziskava digitalnih investicij v Sloveniji Adex in letno poročilo o Trendih digitalnega marketinga doma in v tujini.

Kreativnost v oglaševanju 5.del

Izbor oglasov v februarju
3. 3. 2021
V mesecu februarju smo ponovno ujeli val kreativnosti in se navdušili nad kar nekaj idejami tujih in slovenskih oglaševalcev. Novi ustvarjalni digitalni oglasi, vas tudi ta mesec ne bodo razočarali.

DIMAQ program izobraževanja se marca začenja virtualno

Izobraževanje: digitalni marketing
2. 2. 2021
Mednarodno priznani program izobraževanja in certificiranja na področju digitalnega marketinga DIMAQ, ki ga izvaja Zavod za promocijo digitalne kulture IAB Slovenija, 9. marca začenja z intenzivnim online izobraževanjem.

Kreativnost v oglaševanju 4. del

Izbor oglasov v januarju
1. 2. 2021
Z mesecem januarjem vstopamo v novo leto – leto polno novih priložnosti in pričakovanj. Ponovno smo si zastavili cilje in upamo, da pri tem niste pozabili na vsaj kanček kreativnosti.

Časnik Finance na poti k popolni digitalizaciji

IAB Pogovor: Jure Gostiša
27. 1. 2021
Časnik Finance, ki v našem medijskem prostoru vztrajno izvaja proces digitalizacije že vsaj desetletje. Zato smo v IAB pogovoru z enim od največjih »krivcev« za uspešen prehod v digitalizacijo medija, Gostiša Juretom, diretorjem digitalnega razvoja pri Časniku Finance in vodjo podatkovne analitike v švedski medijski skupini Bonnier, poskušali priti do nekaterih odgovorov, ki bi lahko prišli prav vsem, ki načrtujejo podobno pot.

Kreativnost v oglaševanju 3.del

Izbor oglasov v decembru
7. 1. 2021
Leto 2020 nam je prineslo veliko izzivov, postavilo nekaj ovir, hkrati pa za vedno spremenilo mišljenje in aktivnosti potrošnikov. Kljub temu pa se je v letu 2020 zgodilo kar nekaj izjemnih stvari na katere ne smemo pozabiti.

Kreativnost v oglaševanju 2.del

Izbor oglasov v novembru
7. 12. 2020
S koncem meseca novembra smo vstopili v zadnji mesec leta in z njim tudi v praznično vzdušje. Letos smo prav vsi, s še večjim veseljem kot prejšnje leta, vstopili v decembrski utrip. To priložnost, so prav tako izkoristile blagovne znamke. Vzdušje meseca, ki se je komaj dobro začel, so slednje učinkovito izpostavile že v mesecu novembru in s pomočjo digitalnih oglasov širile praznično veselje.
© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio