IAB Poročilo: Trendi digitalnega marketinga 2021/2022

3. 12. 2021
Kot je sedaj že navada, zadnjo akademijo v letu posvetimo pregledu nekaterih pomembnejših trendov v slovenskem digitalnem prostoru. In tudi tokrat smo v ospredje postavili nekaj ključnih trendov letošnjega leta ter nakazali smernice za prihodnje leto.

“Creator Commerce” - nov trend nakupovanja

E-commerce
23. 11. 2021
Če je še nedolgo tega veljalo, da je bistvo nakupovanja dejanski nakup izdelka, je vse večja vloga vsebine v online nakupovanju, privedla do tega, da potrošniki pri svojih nakupih iščejo dodano vrednost. Zato vse več e-commerce podjetij, poleg klasične prodaje izdelkov, vključuje uporabne, zanimive in zabavne vsebine.

Vodič po oglaševanju v igričarstvu

IAB Europe
15. 11. 2021
Združenje IAB Europe, je 11. novembra izdalo poseben vodič o oglaševanju v igričarstvu »Guide to In-gaming«.

Kreativnost v oglaševanju: 12. del

Izbor oglasov oktober
8. 11. 2021
Izbor zanimivejših oglasov v tekočem mesecu.

Kreativnost v oglaševanju 11. del

Izbor oglasov september
6. 10. 2021
September je za mnoge mesec ponovnega začetka, ob tem pa je še vedno živ spomin na dopust in bolj brezskrbne dni. V tem času se tako povezuje sproščujoče poletje in malo bolj resna jesen. Podobno so razmišljali tudi oglaševalci, ki so se s svojo kreativnostjo gibali med zabavnimi in poglobljenimi temami.

Širši pomen ciljanega oglaševanja na socio-demografske in kulturne vidike življenja v Evropi

Poročilo IAB EUROPE
16. 9. 2021
Poročilo IAB Europe, katerega avtor je njegov vodilni ekonomist, Daniel Knapp, poudarja, da bi prepoved ciljanega oglaševanja imela številne neželjene posledice in bi ovirala prizadevanja Evrope pri ustvarjanju učinkovitega digitalnega okolja v prihodnosti.

IAB Slovenija zagnala prvi strokovni panel na področju digitalnega marketinga

Digitalni marketing
14. 9. 2021
IAB Slovenija je letošnje poletje zagnala prvi strokovni panel, ki je prvi tovrstni panel na digitalno-marketinškem področju v Sloveniji.

Začenja se serija dogodkov na temo zaupanja in transparentnosti

IAB EUROPE
8. 9. 2021
IAB Europe septembra začenja s serijo virtualnih in fizičnih dogodkov, na temo zaupanja in transparentnosti v industriji digitalnega oglaševanja.

DIMAQ program izobraževanja jeseni ponovno vabi k prijavam

Digitalni marketing
3. 9. 2021
Mednarodno priznani program izobraževanja in certificiranja na področju digitalnega marketinga DIMAQ, ki ga izvaja Zavod za promocijo digitalne kulture IAB Slovenija, jeseni ponovno vabi v šolske klopi - tokrat že 15. generacijo.

Kreativnost v oglaševanju 10.del

Izbor oglasov avgust
2. 9. 2021
Poletje je čas za sprostitev in razmislek o preteklosti in prihodnosti. V tem slogu so bili narejeni tudi mnogi kreativni oglasi v mesecu avgustu, ki se dotikajo tako zabavnih, kot resnih tematik. V nadaljevanju vam predstavljamo tuje kreativne oglase, ki so ta mesec še posebej izstopali.
© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio