Svetla prihodnost video oglaševanja

19. IAB Akademija: Trendi video komunikacije
23. 10. 2020
V okviru 19. IAB Akademije smo se posvetili trendom, novostim in prihodnosti video oglaševanja.

Črni petek na Twitterju: Kako zasijati iz množice

Httpool blog
23. 10. 2020
Spletno nakupovanje je letos še posebej v razcvetu in po celem svetu ljudje uporabljajo internet kot še nikoli prej. Med tem ko se vse več podjetij seli na splet, narašča tudi število digitalnih oglaševalcev. Boj za pozornost kupcev pa postaja še zahtevnejši.

Na voljo posodobljen standard upravljanja s piškotki TCF 2.0

20. 10. 2020
Enaindvajsetega avgusta je IAB Europe (Interactive Advertising Bureau) v sodelovanju z IAB Tech Lab uvedel posodobljen standard upravljanja s piškotki TCF 2.0 (Transparency and Consent Framework), ki nadomešča prejšnjo verzijo 1.0. Za kaj gre? Po odgovor bo potrebno nekaj let v preteklost.

Httpool postal ekskluzivni zastopnik platforme Spotify za Balkan

19. 10. 2020
Httpool je v svoj portfelj dodal vznemirljivo novo platformo in postal ekskluzivni zastopnik Spotifyja v Sloveniji, Srbiji, na Hrvaškem, v Severni Makedoniji, Črni gori, Albaniji, Bosni in Hercegovini ter na Kosovu. Spotify je najbolj priljubljena audio platforma na svetu. Ponuja ponuja paleto inovativnih oglaševalskih rešitev za blagovne znamke, ki lahko zdaj dosežejo aktivne in vplivne mlade poslušalce in s tem izkoristijo naraščajočo moč zvočnega znamčenja.

Ecommerce izobraževanja sedaj še bolj dostopna

ECOMMERCE GROWWWTH SHOW
12. 10. 2020
Tradicionalno največja ecommerce konferenca v regiji, pretekla leta znana pod imenom Ecommerce Day, v letošnjem letu dobiva popolnoma digitalizirano obliko.

Investicije v programatično oglaševanje v 2019 vredne 23 milijard evrov

IAB Europe poročilo
6. 10. 2020
Investicije v programatično oglaševanje so v letu 2019 zrasle za 23 % in tako znašale 23 milijard evrov. Raziskava, ki jo IAB Europe izvaja vsako leto, je pokazala da je glavni gonilec rasti boljša uporaba podatkov, ki jo omogoča programatično oglaševanje.

Digitalna agencija leta ponovno Agencija 101

WEBSI Spletni prvaki
25. 9. 2020
WEBSI Spletni prvaki izpostavljajo, predstavljajo in nagrajujejo digitalne presežke Slovenije. Spodbujajo odličnost v slovenskem digitalnem ekosistemu in nagrajujejo presežke.

Trendi v digitalnem marketingu 2019/2020: QR koda se vrača

Intervju: Zoran Savin
23. 9. 2020
V IAB Poročilu, ki smo ga pri IAB Slovenija pripravili lansko leto, smo izpostavili nekaj trendov, za katere smo mnenja, da bodo v prihodnjih letih prišli do izraza. Eden glavnih trendov je vsekakor povečana uporaba mobilnih naprav, ki narekuje prilagajanje vsebin, oglasnih formatov in razvoj novih video platform. Vrača se QR koda, zaznati je rast digitalnega zunanjega oglaševanja, vse bolj zanimive pa postajajo tudi avdio pretočne vsebine. Za MM-ovo posebno IAB prilogo, je tako spregovoril direktor IAB Slovenija, Zoran Savin, ki prvi da: »Čeprav vsi trendi pri nas morda ne bodo zaživeli, jih je treba spremljati od blizu«. Kot enega poglavitnejših trendov pa izpostavlja povečano uporabo QR kode za prehod med tradicionalnim in digitalnim okoljem.

Igričarstvo vse bolj privlačno za oglaševalce

17. 9. 2020
Skupnost »gamerjev« narašča iz leta v leto. Na svetovni ravni jih je lansko leto štela 2,5 milijarde, letos 2,7 milijard. Dejstvo je, da so video igre postale del našega vsakdanjika. Ljudje po vsem svetu, vseh starostnih in demografskih skupin, se vključuje v to dejavnost.

DIMAQ program oktobra zopet začenja z izobraževanjem

Izobraževanje: Digitalni marketing
22. 8. 2020
Mednarodno priznani program izobraževanja in certificiranja na področju digitalnega marketinga DIMAQ, ki ga organizira Zavod za promocijo digitalne kulture IAB Slovenija, jeseni zopet začenja s 6-dnevnim izobraževalnim programom. Tokrat k vpisu vabi 12. generacijo strokovnjakov digitalnega marketinga.
© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio