Pomagajte prepoznati trende digitalnega oglaševanja v Sloveniji!

RAZISKAVA iPROM in VALICON
10. 1. 2020
iPROM in Valicon izvajata raziskavo Odnos slovenskih podjetij do digitalnega oglaševanja v 2020, s katero želita že drugo leto zapored preveriti stanje na slovenskem trgu.

IAB Slovenija: Novi člani in nove priložnosti

Članstvo
12. 12. 2019
Ob zaključku leta, šteje Zavod IAB Slovenija že 51 članov. V drugi polovici leta, so se Zavodu za promocijo digitalne kulture, pridružili še A1, Petrol, Pivovarna Union Laško, Overnet in Influee.

16. IAB Akademija v znamenju digitalnih trendov

DOGODEK
6. 12. 2019
V torek 3. decembra, smo pri IAB Slovenija zaključili serijo letošnjih Akademij z zadnjo, ki je bila posvečena trednom letošnjega in naslednjega leta. Ob izredno dobro obiskanem dogodku, smo se še nekoliko globlje posvetili vplivu trendov na razvoj uporabniške izkušnje ter pregledu trednov na področju vplivnostnega marketinga. Posebej je potrebno poudariti, da smo se posvetili in pregledali trende, ki so značilni za področje Slovenije in širše regije.

10 digitalnih trendov 2020, ki jih ne smete spregledati

ZANIMIVOST
26. 11. 2019
Kateri so tisti trendi, ki bodo narekovali tempo razvoja digitalnega ekosistema v 2020? Za vas smo pripravili pregled nekaterih trendov, ki bodo v prihodnjem letu narekovali tempo razvoja digitalnega marketinga. Nekatere bomo podrobneje predstavili tudi na 16. IAB akademiji, 3. decembra.

Kakšen bo svet brez všečkov?

21. SEMPL: Deep Dive z Zoranom Savinom, IAB Slovenija
22. 11. 2019
Prvi dan konference, 28.11. od 13.10 do 13.30, vas vabimo na »domačo«, vzporedno SEMPL delavnico »Svet brez všečkov«, ki jo bo vodil Zoran Savin, direktor Zavoda IAB Slovenija.

Konferenca Ecommerce Day 2019 ponovno navdušila

DOGODEK
15. 11. 2019
Več kot 400 obiskovalcev se je včeraj zbralo že 8. leto zapored, na največji ecommerce konferenci v regiji – Ecommerce Day 2019.

“Reduce the noise, be empathic and provide local and relevant content.“

IAB Pogovor: Momchil Elenkov, Rakuten Viber, Bolgarija
8. 11. 2019
Bliža se 21. SEMPL, na katerem se bo zvrstilo kar nekaj zanimivih govorcev. Med njimi je tudi Momchil Elenkov, direktor za telekomunikacije in B2B partnerstva, Rakuten Viber, Bolgarija.

Res primanjkuje ustreznega kadra v digitalni industriji?

IAB Europe poročilo 2019
4. 11. 2019
Druga izdaja letnega poročila “IAB Europe Human Capital in the Digital Environment”, podpira ugotovitve digitalne industrije o pomanjkanju kadra v digitalni industriji.

SGC: Slovenska konferenca igričarstva 2019

DOGODEK
18. 10. 2019
Letošnja SGC konferenca (Slovenian Games Conference) se bo odvijala 30. novembra, v Ljubljani, na Gospodarskem razstavišču. Gre za letno konferenco iz področja razvoja, dizajna, marketinga in poslovnih aspektov igričarske industrije.

Rast investicij v mobilne platforme narekuje hitrejše prilagajanje na področju kreativnosti

Vodič po video oglaševanju
11. 10. 2019
Vsekakor tudi v Sloveniji opažamo rast investicij v »mobile«, na žalost pa ne opažamo prilagoditev vsebin oglasov na kreativnem področju. Tako je denimo več kot 80% video oglasov, ki jih lahko vidimo na mobilnih zaslonih še vedno ustvarjenih za televizijske zaslone.
© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio