top of page


IAB Webinar: Kaj umetna inteligenca ve o vaši blagovni znamki – in kako lahko vplivate na to
AI modeli danes oblikujejo percepcijo blagovnih znamk hitreje kot iskalniki. AIOSEO je nova generacija SEO optimizacije, prilagojena iskalnikom z umetno inteligenco (npr. ChatGPT, Gemini, Perplexity, Copilot …).
Ne optimizira več samo za Google, temveč za to, kako AI modeli razumejo, povzemajo in navajajo informacije
Če želite izvedeti, kaj umetna inteligenca »misli« o vaši znamki in kako lahko vplivate na te odgovore, se nam pridružite na IAB webinarju z Maticem Kolarjem iz
13 hours ago1 min read


Akademija IAB @ SEMPL: Merimo utrip digitalne medijske ponudbe
Letos se IAB Akademija seli na SEMPL! Na odru Media Pulse HUB se bodo 27. novembra zvrstili strokovnjaki iz Slovenije in regije, ki bodo razpravljali o prihodnosti digitalnega oglaševanja, umetni inteligenci, retail medijih in novih priložnostih na regionalnih trgih. Člani IAB Slovenija imajo 15 % popust na kotizacijo.
Oct 222 min read


Akademija Trendi: od Googla do pogovora - nova resničnost digitalnega iskanja
Kateri so ključni trendi, ki oblikujejo digitalni marketing v 2025- rdeča nit letošnjih trendov je seveda umetna inteligenca, ki postaja novi vmesnik za uporabnike, spreminja načine iskanja in odpira vprašanje zaupanja v digitalne vsebine.
Oct 202 min read


Akademija TRENDI: Kako preživeti optimizacijo v dobi UI?
Na IAB Akademiji je Denis Jakin (W3B) opozoril, da se z umetno inteligenco spreminja sama narava spleta. SEO, kot smo ga poznali, izginja, vsebina pa mora znova postati ustvarjena za ljudi – če želimo, da nas sploh še kdo “najde”.
Oct 202 min read


GAME CHANGER LJUBLJANA 3.0: Tehnološka konferenca, ki spreminja igro
Tretja edicija mednarodne tehnološke konference Game Changer se 24. novembra vrača v Ljubljano, kjer bo na enem mestu znova združila poslovne priložnosti z naprednimi tehnološkimi področji.
Oct 122 min read


EU kaznovala Google: rekordna globa in zahteva po spremembah v oglaševalskem ekosistemu
Evropska komisija je Googlu naložila rekordno globo 2,95 milijarde evrov in prvič uporabila Akt o digitalnih trgih (DMA). Kaj to pomeni za digitalni oglaševalski trg – tudi v Sloveniji?
Oct 73 min read


SoMo Borac 2025 še ni rekel zadnje: Pinterest, Telegram, Sonda med številnimi govorci
SoMo Borac 2025 razkriva nove govorce: Pinterestov Eoin Carrigan o AI in vizualnem iskanju, Filip Raunić o uspehu podcasta Prvi glas in Sean Poropat iz Studia Sonda o iskrenih zgodbah blagovnih znamk. EARLY BIRD prijave do 30. 9.
Sep 232 min read


Diggit + Websi 2025: Kdo so zmagovalci?
Kateri digitalni projekti so navdušili strokovno žirijo že 2 x letos?
Sep 222 min read


IAB Akademija NOVOSTI na SEMPL-u
Ne zamudi IAB Akademije na konferenci SEMPL! Člane IAB čaka 15 % popust in brezplačen vstop na IAB oder z aktualnimi novostmi iz sveta medijev. Se vidimo na SEMPL-u, 27. in 28. novembra v Portorožu.
Sep 181 min read


IAB izobraževanje in praktikum: Uporaba umetne inteligence v oglaševanju
IAB Slovenija pripravlja izobraževanje Uporaba umetne inteligence v oglaševanju, ki bo 23. oktobra v Ljubljani. Program združuje principe uporabe GenAI v raziskovanju, ustvarjanju vsebin in kreative, optimizaciji za AIO ter pravne in etične vidike. Udeleženci bodo skozi praktične vaje znanje prenesli v konkretne primere. Za člane velja poseben popust, DIMAQ alumni pa pridobijo 15 točk za recertifikacijo. Prijave do 20. oktobra na info@iab.si
.
Sep 142 min read


SoMo Borac 2025: umetna inteligenca, voditeljstvo in nagrade za najboljše
SoMo Borac 2025 bo 24. oktobra v Zagrebu združil vodilne strokovnjake marketinga, medijev in agencij. Ključne teme: umetna inteligenca, voditeljstvo, inovativna kultura in najboljše regionalne kampanje.
Sep 142 min read


IAB Akademija TRENDI in kako ostati relevanten v dobi UI?
Umetna inteligenca ni več prihodnost, ampak realnost, ki že danes oblikuje digitalno oglaševalsko okolje. Kako vpliva na trende, vsebino in pravne okvirje – in kako se moramo prilagoditi, da ostanemo vidni in relevantni?
Na IAB Akademiji: Trendi 2025 odpiramo ključna vprašanja – od velikih jezikovnih modelov in optimizacije za AI (AIO) do pravnih izzivov in prihodnosti medijev. Pridružite se nam 9. septembra v Kristalni palači in odkrijte, kako se pripraviti na marketing pri
Aug 201 min read


Castoola in Sweet.TV: nova priložnost za ciljano TV oglaševanje
Castoola Media v partnerstvu s Sweet.TV uvaja ciljano oglaševanje na FAST kanalih v Sloveniji. Gre za priložnost za podatkovno usmerjeno oglaševanje z visokim dosegom in ciljanjem gledalcev, ki se izogibajo linearni TV.
Jul 33 min read


Virtual Programmatic Day H1 2025 – osrednji evropski dogodek o programatičnem oglaševanju
Pridružite se Virtual Programmatic Day H1 2025 in odkrijte najnovejše trende programatičnega oglaševanja v Evropi. Brezplačen dogodek IAB Europe.
Jul 11 min read


Bitka za pozornost
V oglaševanju ni več dovolj, da je oglas samo prikazan – ključno je, koliko pozornosti pritegne. Analiziramo sodobne metrike pozornosti in izzive njihove uporabe.
Jul 12 min read


Ceneje! predstavil prvo maloprodajno medijsko mrežo v Sloveniji
Kombinacija dosega občinstva Ceneje! in GoWitove platforme, omogoča oglaševalcem, da natančno dosežejo kupce z visoko nakupno namero, na več stičnih točkah vzdolž nakupne poti, tako na platformi kot izven nje in hkrati aktivno spremljajo rezultate svojih kampanj, ki jih lahko enostavno postavijo sami, v manj kot 15 minutah.
Jun 192 min read


Slovenia, kako smo oglaševali?: Adex 2024
Slovenski digitalni oglaševalski trg realno raste, z najvišjo rastjo pri vplivnežih, DOOH in videu. TikTok in CTV sta pričakovana favorita rasti v tem letu.
Jun 113 min read


SoMo Borac 2025: zgodnje vstopnice že v prodaji!
Letošnja konferenca bo že tretjič zapored povezala digitalne strokovnjake z regije v enodnevnem programu, ki združuje aktualne trende, navdihujoče govorce in podelitev prestižnih nagrad za najboljše digitalne projekte v regiji.
Jun 51 min read


Kako se spreminjajo prakse digitalnega oglaševanja v Sloveniji?
Katere kanale oglaševalci opuščajo – in v katere vse bolj investirajo?
Zakaj SEM hkrati raste in izginja? Kateri formati pridobivajo, kateri tonejo – in kakšno vlogo ima pri tem AI?
Najnovejša raziskava IAB AdEx 2025 razkriva presenetljive premike v digitalnem oglaševanju.
Preverite, kako razmišlja slovenski trg.
May 292 min read


Izkušnje in prihodnost oglaševanja na maloprodajnih medijih
GoWit integracija odpira nove možnosti oglaševanja na
maloprodajnih medijih. Blagovnim znamkam omogoča, da svoje izdelke predstavijo pravim kupcem v trenutku, ko ti aktivno iščejo rešitve. S tem ne le povečajo svojo vidnost in prodajo, temveč tudi neposredno podpirajo svoje spletne trgovce, saj nanje usmerjajo relevantne obiskovalce. Za blagovne znamke to pomeni večjo učinkovitost oglaševanja, saj dosežejo točno tiste kupce, ki so pripravljeni na nakup.
May 261 min read
bottom of page
