top of page
< Nazaj

Media Pulse Hub

27. nov. 2025

10:00 - 13:00

Obala 2a, Portorož

Akademija
Media Pulse Hub
O dogodku, atmosferi in pričakovanjih.

Letos se IAB Akademija seli na SEMPL! V Portorožu bomo 27. novembra 2025 na vzporednem odru Media Pulse HUB. Pod drobnogled bomo vzeli digitalno medijsko krajino v Sloveniji in trende na strani ponudbe. V živo bomo slišali nekatere odmevnejše novosti ter razpravljali o prihodnosti in priložnostih, ki jih prinašajo nove tehnologije.

Prijave
Program

Nalagam

10:00

Digitalna medijska krajina 2025

V uvodu v letošnji pregled medijskih novosti bo Zoran Savin, direktor IAB Slovenija, strnil ključne trende, ki zaznamujejo leto 2025, ter predstavil, kam se usmerja razvoj domačih in tujih digitalnih medijev. Za celovit vpogled v najnovejšo digitalno ponudbo so v IAB Slovenija k sodelovanju povabilil tudi spletne založnike in tehnološke oglaševalske platforme.

cbfa63_8779e1ea42a0408c9e8de337dcb2d46b~mv2.jpg

IAB Slovenija

Zoran Savin
CP_X4619_edited.jpg

Podjetje

Ime
CP_X4619_edited.jpg

Podjetje

Ime
CP_X4619_edited.jpg

Podjetje

Ime

10:45

Varnost blagovnih znamk skozi oči uporabnikov

Vse več digitalnih oglasov se prikazuje v okoljih, ki jih nadzorujejo algoritmi – ne več blagovne znamke same. Prav ta kontekst – ali se oglas pojavi ob pozitivni, nevtralni ali negativni vsebini – močno vpliva na to, kako uporabniki zaznajo oglas in blagovno znamko.

cbfa63_8779e1ea42a0408c9e8de337dcb2d46b~mv2.jpg

Direct Media

Petja Bolka
CP_X4619_edited.jpg

Podjetje

Ime
CP_X4619_edited.jpg

Podjetje

Ime
CP_X4619_edited.jpg

Podjetje

Ime

11:00

Novosti v slovenski medijski ponudbi (10 minutne predstavitve)

V zdaj že zelo poznane formatu bodo mediji in ponudniki predstavili njihove največje novosti v ponudbi letošnjega leta.

https://www.iab.si/post/akademija-iab-sempl-merimo-utrip-digitalne-medijske-ponudbe

cbfa63_8779e1ea42a0408c9e8de337dcb2d46b~mv2.jpg

SLO podjetja

Več predavateljev
CP_X4619_edited.jpg

Podjetje

Ime
CP_X4619_edited.jpg

Podjetje

Ime
CP_X4619_edited.jpg

Podjetje

Ime

12:00

3 razlike med slovenskim, hrvaškim in srbskim trgom

Na tem predavanju vas čaka podatkovno podprta analiza uporabe Google Ads v treh državah Adriatic regije: v Sloveniji, Srbiji in na Hrvaškem. Skupaj bomo raziskali, kako se digitalno oglaševalsko okolje in uporaba orodja Google Ads edinstveno oblikuje zaradi različnih stopenj zrelosti trga in glede na samo sestavo oglaševalcev v vsaki državi.

cbfa63_8779e1ea42a0408c9e8de337dcb2d46b~mv2.jpg

Admixer media

Karmen Krumpestar
CP_X4619_edited.jpg

Podjetje

Ime
CP_X4619_edited.jpg

Podjetje

Ime
CP_X4619_edited.jpg

Podjetje

Ime

* Z oznako 📽️ hočemo sporočiti, da bo predavanje potekalo preko video povezave.

Kje se dobimo
bottom of page