top of page
< Nazaj

Trendi 2025

9. sep. 2025

12:00 - 16:00

Ameriška 8, Ljubljana

AKADEMIJA
Trendi 2025
O dogodku, atmosferi in pričakovanjih.

Poletje je čas, ko se zakopljemo v številke, članke, poročila in prijetne popoldanske debate.

Vse to počnemo zato, da z vami delimo svoj pogled na dejavnike, ki krojijo digitalni medijski prostor, ter na trende, ki jih je vredno spremljati.

Hkrati pa radi izkoristimo priložnost, da skupaj pokukamo tudi v prihodnost. Se vidimo?

Prijave
Program

Nalagam

12:00

Trendi 2025

Točno tri leta po tem, ko je ChatGPT 3.5 zatresel naš vsakdan, bomo pogledali, kje smo danes in kaj nas še čaka. Ob tem bomo osvetlili tudi, kako in zakaj se spreminjajo družbena omrežja ter kako se preoblikuje naš medijski prostor – vse skupaj seveda skozi prizmo oglaševanja v Sloveniji.

cbfa63_8779e1ea42a0408c9e8de337dcb2d46b~mv2.jpg

IAB Slovenija

Zoran Savin
CP_X4619_edited.jpg

Podjetje

Ime
CP_X4619_edited.jpg

Podjetje

Ime
CP_X4619_edited.jpg

Podjetje

Ime

13:15

Uvedba velikih jezikovni modelov v praksi in zakaj je to pomembno za oglaševanje?

No description available.

cbfa63_8779e1ea42a0408c9e8de337dcb2d46b~mv2.jpg

No company

Super predavatelj
CP_X4619_edited.jpg

Podjetje

Ime
CP_X4619_edited.jpg

Podjetje

Ime
CP_X4619_edited.jpg

Podjetje

Ime

13:45

IRL kavica in sadje

Pa tudi kaj sladkega se bo našlo ;)

cbfa63_8779e1ea42a0408c9e8de337dcb2d46b~mv2.jpg

Njami

Dobrote
CP_X4619_edited.jpg

Podjetje

Ime
CP_X4619_edited.jpg

Podjetje

Ime
CP_X4619_edited.jpg

Podjetje

Ime

14:15

Pravni izzivi digitalnega marketinga v naslednjem letu

Jaka bo pripravil pregled aktualnega dogajanja na pravnem področju ter opozoril na novosti, ki so že v pripravi.

cbfa63_8779e1ea42a0408c9e8de337dcb2d46b~mv2.jpg

Republis

Jaka Repanšek
CP_X4619_edited.jpg

Podjetje

Ime
CP_X4619_edited.jpg

Podjetje

Ime
CP_X4619_edited.jpg

Podjetje

Ime

14:45

Pišemo za ljudi, berejo stroji . kako preživeti optimizacijo za UI

V času, ko se iskanje seli v okolje jezikovnih modelov, bo Denis predstavil najnovejša spoznanja o optimizaciji za UI ter pokazal primere, kako se AIO razlikuje od SEO.

cbfa63_8779e1ea42a0408c9e8de337dcb2d46b~mv2.jpg

W3B

Denis Jakin
CP_X4619_edited.jpg

Podjetje

Ime
CP_X4619_edited.jpg

Podjetje

Ime
CP_X4619_edited.jpg

Podjetje

Ime

15:15

Okrogla miza: Marketing po ChatGPT: Kdo res piše zgodbo?

Marketing še nikoli ni imel toliko orodij za učinkovito komuniciranje. To bi lahko pomenilo, da imamo več časa za zgodbe. A te kmalu morda sploh ne bodo več v naši domeni. Tako kot so algoritmi preoblikovali distribucijo, utegnejo jezikovni modeli spremeniti tudi samo posredovanje zgodb.

Kakšna je torej prihodnost? Se moramo še tesneje povezati z uporabniki – ali pa se, tako kot v zadnjih letih, prilagajati algoritmom umetne inteligence? In najpomembnejše vprašanje: kdo pravzaprav vodi komunikacijo?

cbfa63_8779e1ea42a0408c9e8de337dcb2d46b~mv2.jpg

W3B

Denis Jakin
CP_X4619_edited.jpg

Drom

Milena Jakovljević
CP_X4619_edited.jpg

Bloomberg Adria

Daniel Fazlić
CP_X4619_edited.jpg

IAB Slovenija

Zoran Savin

* Z oznako 📽️ hočemo sporočiti, da bo predavanje potekalo preko video povezave.

Kje se dobimo
bottom of page