Trendi 2025
9. sep. 2025
12:00 - 16:00
Ameriška 8, Ljubljana
AKADEMIJA

O dogodku, atmosferi in pričakovanjih.
Poletje je čas, ko se zakopljemo v številke, članke, poročila in prijetne popoldanske debate.
Vse to počnemo zato, da z vami delimo svoj pogled na dejavnike, ki krojijo digitalni medijski prostor, ter na trende, ki jih je vredno spremljati.
Hkrati pa radi izkoristimo priložnost, da skupaj pokukamo tudi v prihodnost. Se vidimo?
Program
Nalagam
12:00
Trendi 2025
Točno tri leta po tem, ko je ChatGPT 3.5 zatresel naš vsakdan, bomo pogledali, kje smo danes in kaj nas še čaka. Ob tem bomo osvetlili tudi, kako in zakaj se spreminjajo družbena omrežja ter kako se preoblikuje naš medijski prostor – vse skupaj seveda skozi prizmo oglaševanja v Sloveniji.

IAB Slovenija
Zoran Savin

Podjetje
Ime

Podjetje
Ime

Podjetje
Ime
13:15
Uvedba velikih jezikovni modelov v praksi in zakaj je to pomembno za oglaševanje?
No description available.

No company
Super predavatelj

Podjetje
Ime

Podjetje
Ime

Podjetje
Ime
13:45
IRL kavica in sadje
Pa tudi kaj sladkega se bo našlo ;)

Njami
Dobrote

Podjetje
Ime

Podjetje
Ime

Podjetje
Ime
14:15
Pravni izzivi digitalnega marketinga v naslednjem letu
Jaka bo pripravil pregled aktualnega dogajanja na pravnem področju ter opozoril na novosti, ki so že v pripravi.

Republis
Jaka Repanšek

Podjetje
Ime

Podjetje
Ime

Podjetje
Ime
14:45
Pišemo za ljudi, berejo stroji . kako preživeti optimizacijo za UI
V času, ko se iskanje seli v okolje jezikovnih modelov, bo Denis predstavil najnovejša spoznanja o optimizaciji za UI ter pokazal primere, kako se AIO razlikuje od SEO.

W3B
Denis Jakin

Podjetje
Ime

Podjetje
Ime

Podjetje
Ime
15:15
Okrogla miza: Marketing po ChatGPT: Kdo res piše zgodbo?
Marketing še nikoli ni imel toliko orodij za učinkovito komuniciranje. To bi lahko pomenilo, da imamo več časa za zgodbe. A te kmalu morda sploh ne bodo več v naši domeni. Tako kot so algoritmi preoblikovali distribucijo, utegnejo jezikovni modeli spremeniti tudi samo posredovanje zgodb.
Kakšna je torej prihodnost? Se moramo še tesneje povezati z uporabniki – ali pa se, tako kot v zadnjih letih, prilagajati algoritmom umetne inteligence? In najpomembnejše vprašanje: kdo pravzaprav vodi komunikacijo?

W3B
Denis Jakin

Drom
Milena Jakovljević

Bloomberg Adria
Daniel Fazlić

IAB Slovenija
Zoran Savin
* Z oznako 📽️ hočemo sporočiti, da bo predavanje potekalo preko video povezave.