top of page
  • zoransavin

Kreativnost v oglaševanju: Izbor oglasov v mesecu marcu

Marec je mesec, ko se oglaševalci trudijo pripraviti nove oglase, ki bodo navdušili potrošnike in pritegnili njihovo pozornost. V tem mesecu se osredotočajo na izdelke in storitve, ki so primerni za pomladno sezono ter želijo izstopati s svojo kreativnostjo in inovativnostjo. Spodaj vam predstavljamo tri zanimive oglase, ki so bili uspešni v tem mesecu:


Burger Kingova kampanja "Have It Your Way" se je osredotočila na prilagajanje naročil hrane po želji strank. V reklamah so poudarili, da lahko stranke spreminjajo sestavine svojih hamburgerjev, kot dodajanje ali odstranjevanje sestavin, dokler je na koncu naročilo po njihovi meri. Slogan "Have It Your Way" je postal prepoznaven in povezan z blagovno znamko Burger King. Kampanja je povečala ozaveščenost o prilagodljivosti in izbiri, ki jo Burger King ponuja, ter pripomogla k povečanju prodaje.

Fordova kampanja "Built Ford Proud" je bila zasnovana tako, da je nagovarjala ameriško dediščino in tradicijo, kar se odraža v Fordovi zgodovini in kulturi. Kampanja se je osredotočila na kakovost, zanesljivost in inovativnost Fordovih vozil ter podčrtala njihov ponos in strast do izdelave vozil. Reklame so prav tako poudarjale varnost in trajnost Fordovih produktov, kar je v skladu s sodobnimi potrošniškimi vrednotami. Kampanja je izpostavila tudi nove modele avtomobilov in njihove funkcije, ki so jih potrošniki zlahka razumeli in jim bili privlačni. Vse te značilnosti so pripomogle k uspehu kampanje, ki je povečala prepoznavnost in prodajo Forda na trgu avtomobilov. Kampanja "Mutiny Channels 90s Nostalgia" za Xbox Elite Wireless Controller Series 2 se je osredotočila na nostalgično estetiko in občutek iz 90. let. Reklama prikazuje ljudi, ki igrajo video igre in uživajo v nadzoru nad svojim igralnim doživetjem s pomočjo novega kontrolerja Xbox Elite Wireless Controller Series 2. S promocijo na družbenih omrežjih, so uporabili slike in meme iz 90. let, da bi pritegnili pozornost in ustvarili povezavo s potrošniki iz te generacije.

Kampanja je povečala ozaveščenost o novem kontrolerju, ki omogoča popoln nadzor in udobje pri igranju videoiger. S poudarkom na značilnostih in funkcijah, ki izboljšujejo igralno izkušnjo, je kampanja uspešno vzbudila zanimanje in povečala prodajo na trgu.


4 views
bottom of page