Optimizacija oglaševanja na Google Ads
AdEx - investicije v oglaševanje
AdEx je najstarejši projekt IAB Slovenija, ki je posvečen izključno investicijam v digitalno oglaševanje v Sloveniji. Gre za vseslovensko raziskavo, ki vse od leta 2016 spremlja oglaševalske investicije in edina trgu ponuja oceno realne (obračunane) vrednosti oglaševanja na slovenskih medijih in tujih oglasnih platformah. Raziskava je primerljiva z IAB standardi in se izvaja letno.
Podatke pridobiva, verificira in agregira neodvisna institucija. IAB Slovenija nato izsledke raziskave predstavi v svojem letnem poročilu AdEx Slovenija, primerjavo s preteklim letom in opazni trende pa podrobneje interpretira na vsakoletni AdEx IAB Akademiji. Investicije v digitalno oglaševanje - AdEx Slovenija so hkrati sestavni del vseevropskega poročila AdEx Europe, ki ga za več kot 30 držav Evrope vsako leto pripravlja IAB Europe.
Člani IAB Slovenija imajo dostop do podatkov iz raziskave AdEx.
Aktualno