top of page


Retail media, vplivneži in bogata medijska ponudba: Glavne teme 36. IAB Akademije
Zadnjo akademijo v letu smo posvetili novim oglasnim produktom in medijskim projektom v Sloveniji.
Nov 28, 20243 min read


Ključni vpogledi v razvoj programatičnega oglaševanja v Evropi: Virtualni Programmatic Day H2 2024
Attitudes to Programmatic Advertising razkriva odnos do programatičnega oglaševanja v Evropi, pospeševalce, ovire in motive.
Nov 15, 20243 min read


Brezplačne vstopnice za Game Changer Ljubljana 2.0 🚀
V Ljubljano se vrača konferenca Game Changer Ljubljana 2.0, ki bo v ospredje postavila teme s področja E-Commerce, FinTech in Big Data.
Oct 31, 20241 min read


Prihodnost digitalnega zunanjega oglaševanja: Prilagajanje v realnem času in 3D kreativnost v ospredju
Napredni digitalni zasloni danes omogočajo uporabo dinamičnih vsebin, kot so videi in animacije, vendar naročniki pogosto ne izkoristijo vse
Oct 21, 20245 min read


Mikro vplivnež, ki spreminja podobo kapitalskega trga v Sloveniji
Projekt Vlagatelj Maks, ki ga podpirajo Finance, je ena izmed najbolj odmevnih zgodb zadnjega leta v slovenskem investicijskem prostoru.
Oct 21, 20244 min read


D-Day za e-commerce navdušence: E-commerce Jam
7. novembra 2024 se bo filmski studio Viba Film spremenil v epicenter spletne prodaje, ki bo gostil več kot 350 e-commerce navdušencev.
Oct 10, 20241 min read


Rast zaupanja v sodobne plačilne metode med Slovenci
Slovenci vse bolj naklonjeni digitalnim rešitvam, plačevanja. Varnost, enostavnost uporabe in široka sprejetost ključni dejavniki izbire.
Oct 9, 20243 min read


Izzivi trženja v času "Takoj in zdaj"
SEMPL velja za enega od najbolje organiziranih in skrbno vodenih poslovnih dogodkov v JV Evropi. Letos nadaljuje svojo tradicijo.
Oct 9, 20241 min read


Kako družbena omrežja in sodelovanje z vplivneži oblikuje prihodnost (digitalnega) marketinga
Raziskava o uporabi družbenih omrežij in vplivnostnem marketingu v Sloveniji prinaša vpogled v ključne trende digitalnega marketinga.
Sep 29, 20242 min read


»Inovativne strategije za B2B e-commerce: od trendov do prakse«
Pomen uporabe naprednih tehnologij, dobre prakse digitalizacije B2B poslovanja in zmagovalec natečaja za naj B2B e-commerce projekt.
Sep 25, 20242 min read


Admixer Media postal uradni zastopnik za medijski zakup Google Ads v Sloveniji
Oglaševalske kampanje na Googlu so v Sloveniji sedaj enostavnejše. Google je imenoval Admixer Media , del podjetja Admixer Advertising,...
Sep 23, 20242 min read


Priskrbite si vstop na Game Changer 2.0
Celodnevni program Game Changer Ljubljana 2.0 bo z več kot 50 govorci in panelisti letos potekal v kar treh dvoranah in expo coni.
Sep 20, 20242 min read


"Back 2 Work Action"
Od 2. do 7. septembra lahko izkoristite popust na vstopnice za SoMo Borac dogodek v okviru akcije "BACK 2 WORK ACTION".
Sep 2, 20241 min read


Znan je uradni zastopnik za Google v Sloveniji
Google razkril uradnega prodajnega zastopnika, ki bo skrbel za poslovno podporo oglaševalcem in agencijam v Sloveniji in regiji.
Aug 27, 20241 min read


WEBSI bo ves dan osredotočen na AI
WEBSI dan 2024 v celoti posvečen AI. Obljublja podroben vpogled v umetno inteligenco, njene praktične primere ter njen vpliv na naše delo.
Aug 14, 20241 min read


TikTok odprl vrata oglaševalcem v Sloveniji
Z avgustom je svoj oglaševalski arzenal v Sloveniji odprlo priljubljeno omrežje generacije Z, znano po kratkih in zabavnih videih .
Aug 13, 20243 min read


Mesto srebrnih črt
Po 8. letih se v Ljubljano vrača dvodnevna konferenca StripeCon. Izkoristite promocijsko kodo: STRIPECONIAB40 za 40 % popust na vstopnice.
Aug 13, 20241 min read


Moč in potencial povezanih televizij (CTV) v Evropi
Gledalci se premikajo od tradicionalne k digitalnim TV platformam. CTV digitalno oglaševanje je v zadnjih letih doživelo pravo preobrazbo.
Aug 10, 20249 min read


Web Retailer Award 2024: Priložnost za spletne trgovce
Tekmovanje za spletne trgovce Web Retail Award je nazaj! Slavi in nagrajuje odličnost v e-trgovini ter prepoznava izjemne dosežke in...
Aug 5, 20241 min read


Digitalno oglaševanje v Evropi beleži izjemno rast: Poročilo AdEx Benchmark 2023
IAB Europe je tik pred začetkom poletja objavilo poročilo o investicijah in trendih v digitalnem oglaševanju- AdEx Benchmark 2023. Kljub...
Jul 30, 20243 min read
bottom of page
