Diggit + Websi 2025: Kdo so zmagovalci?
- natasasmirnov
- Sep 22
- 2 min read
Slovenska digitalna scena je tudi letos dokazala, da znamo ustvariti presežke — tako v kreativnosti kot učinkovitosti. Na Websi 2025 – Digitalni presežki Slovenije, ki že 13 let podeljuje priznanja najboljšim digitalnim projektom, smo videli zmagovalce, ki so blesteli tudi na letošnjem Diggit-u, festivalu, ki slavi najboljše dosežke digitalnega komuniciranja.

In dvojni zmagovalci so...
Zmagovalni projekti, ki so s svojo vsebino, strategijo, tehnologijo in uspešnostjo navdušili tako strokovno žirijo na festivalu DIGGIT 2025 kot tudi WEBSI 2025 so trije:
1. Mastercard Slovenija in Agencija Povem s projektom
Geste vključenosti/Iniciativa Prispevajkretnjo.si
💬
Iniciativa "Prispevaj kretnjo" spodbuja vključevanje oseb z okvaro sluha v digitalno komunikacijo in družbo. Na spletnem mestu www.prispevajkretnjo.si lahko uporabniki prispevajo nove kretnje za sodobne izraze — od demografija, kripto, promotor, streamanje ipd.
Kaj je posebej izstopalo?
Inovativna kombinacija družbene odgovornosti in digitalne aktivacije
Več kot 2.000 predlaganih kretenj uporabnikov do sedaj
Ozavešča širšo javnost, spodbuja družbene spremembe in vpliva na zakonodajo.
Kampanja ni bila ustvarjena z namenom generiranja klikov in všečkov. Njen primarni motiv je ozavestiti javnost o izzivih vključevanja slušno prizadetih v digitalno okolje. Pomembno je ozavestiti javnost o raznolikih potrebah v družbi in dati posamezniku komunikacijsko platformo in s tem moč, da prispeva in ustvarja bolj enakopravno in vključujoče digitalno okolje. https://youtu.be/42kQscHkogA
2. Fraport Slovenija in iPROM s projektom umetne inteligence, ki optimizira prodajo.
✈️
Platforma Ljubljana Airport FLY temelji na napredni uporabi umetne inteligence. Gre za t.i. reinforcement learning model, ki se sproti uči iz uporabniških vedenj in optimizira prikazovanje oglasov v realnem času z namenom spodbujanja nakupa letalskih vozovnic.
In rezultati?
+30 % boljša učinkovitost kampanje
Povečana konverzija za 15,9 %
Nižji CPA
3. MERKUR in agencija 916 HUB s TikTok profilom, ki gradi samozavest
🎯
Kako približati znanje domačih popravil generaciji, ki se tega ne uči več doma?
MERKUR je z agencijo 916 HUB vzpostavil DIY TikTok profil. Ta mladim ne prodaja, temveč jih opogumlja, navdihuje in uči — od zamenjave žarnice do osnov barvanja sten.
S preprostimi in zabavnimi posnetki, ki govorijo njihov jezik, so dosegli:
spremembo percepcije: od »to ne znam« do »simple, kapaz«
občutek skupnosti in zaupanja v blagovno znamko
visoko vključenost mlajših ciljnih skupin
MERKUR si je s TikTok profilom merkur.trgovina zgradil most do generacije prihodnjih kupcev, ki zdaj z veseljem poprime tudi za izvijač.
Čestitke vsem nagrajencem, ustvarjalcem in naročnikom, kot tudi strokovnim žirijam, ki so prepoznale digitalne presežke zadnjega leta in jih postavile na zmagovalni oder.
📌 Celoten seznam nagrajencev Websi 2025 je na voljo tukaj
Ostanite obveščeni.

Zapisala
Nataša Smirnov
Raziskave in analize trga, IAB Slovenija





