top of page

IAB panel: Kam boste vlagali v 2025?

Updated: 4 days ago

Med tem, ko se v IAB Slovenija sprašujemo, kaj pravi AdEx 2024, torej kako smo oglaševali v 2024, nas hkrati tudi zanimajo načrti oglaševalcev v tem letu.



Med največje pospeševalce digitalnega marketinga zagotovo sodi bliskovit razvoj umetne inteligence, ki vse bolj avtomatizira delovanje programatičnih oglaševalskih platform in poenostavlja kreativno ustvarjanje.


V ospredju so kratki in interaktivni video formati, vroči ostajajo podkasti, pa tudi generirane vsebine uporabnikov in kreatorjev ter seveda oglaševanje z vplivneži in advokati blagovnih znamk. 📯


Kaj od naštetega ste že uporabili v svojih kampanjah v letu 2024? Kam boste usmerjali sredstva v letu 2025?


👉 Vabimo vas k sodelovanju v kratki (10 min) anketi.



💡V zahvalo vam bomo poslali celovito poročilo s ključnimi ugotovitvami in trendi digitalnih investicij v Sloveniji v 2025.😉


Zbrani odgovori nam pomagajo bolje razumeti trg oglaševanja v Sloveniji, si zastavljati prava vprašanja, iskati odgovore in prepoznavati nove priložnosti; za oglaševalce, agencije in medije.


V hvala, ker sodelujete! 😊


IAB Slovenija in ekipa Arhea Solutio









 

O IAB strokovnem raziskovalnem panelu

Pred vami je že 13. raziskava IAB spletnega panela, ki jo pri IAB Slovenija pripravljamo skupaj z raziskovalnimi strokovnjaki Arhea Solutio. Raziskavo o investicijah v digitalno oglaševanje izvajamo že 4. leto zapored. V anketi sodelujejo člani raziskovalne skupnosti IAB Panela, ki šteje že več kot 220 sodelujočih, kot tudi širša oglaševalska skupnost, ki jo povabimo k sodelovanju; ne glede na to ali ste B2B ali B2C oglaševalec ali agencija, vaše sodelovanje je pomembno, saj z njim dobimo občutek, kaj lahko pričakujemo v tekočem letu; boste oglaševalci vse splošne naložbe v digitalno oglaševanje povečevali, kje bodo investicije upadle in na katerih kanalih boste svojo prisotnost v prihodnje še povečali.


O IAB AdEx Slovenija

V IAB Slovenija smo tudi že pričeli z zbiranjem podatkov s trga o tem, koliko sredstev je oglaševalska industrija namenila oglaševanju na digitalnih medijih v Sloveniji. Raziskavo izvajamo v Sloveniji že več kot 10 let pod imenom AdEx Slovenija. Ocenjene investicije so del vseevropske poročila, AdEx Benchmark Report, ki ga vsako leto objavlja IAB Europe. Z njim spremljamo investicije v formate, kanale in oglaševalske platforme. Raziskavo v Sloveniji izvajamo s pomočjo javno objavljenih poslovnih poročil in vprašalnika med domačimi in tujimi založniki ter njihovimi partnerji. Poročilo AdEx Slovenija vsako leto predstavimo na Adex Akademiji, konec maja ali v začetku junija, skupaj z vseevropskim poročilom o gibanju investicij in trendih, ki poganjajo interaktivno oglaševanje, AdEx Europe Benchmark Report.

bottom of page