Pri Financah pripravljajo dogodek, na katerem bodo govorili o trendih in prihajajočih izzivih B2B e-poslovanja. Z gostujočimi govorniki Živo Čižman, Weteh, Klemnom Urbančnikom, Creatim in Davidom Božičem, Optiweb bodo opozorili na pomen uporabe naprednih tehnologij pri izboljšanju učinkovitosti in uspešnosti B2B-poslovanja.
Mnoga slovenska podjetja z digitalizacijo B2B poslovanja uspešno rastejo
Izpostavili bodo dobre prakse digitalizacije medpodjetniškega (B2B) poslovanja in razglasili zmagovalca natečaja za naj B2B e-commerce projekt. Med prijavljenimi so tako manjša kot velika slovenska podjetja, ki so dokazala, da se v našem prostoru vse bolj odločamo za inovativne digitalne pristope. Kdo vse se poteguje za nagrado izveste na
Dogodek »Inovativne strategije za B2B e-commerce: od trendov do prakse«, bo v četrtek 3.oktobra 2024 med 9.00 in 13.00 uro, v prostorih Gospodarske zbornice Slovenije. Udeležba je brezplačna, vse kar potrebujete, da se prijavite ;)
=> PRIJAVA
Govorci in teme:
Živa Čižman iz podjetja Weteh predstavila osrednje B2B-trende spletnega poslovanja in vse večji pomen neposredne prodaje B2B-kupcem in medpodjetniških spletnih tržnic. Razkrila bo tudi strategijo za učinkovito ustvarjanje poslovnih priložnosti ter poudarila pomen uporabe sodobnih orodij za avtomatizacijo trženja.
O tem, kako se B2B podjetja soočajo s kompleksnimi izzivi pri vzpostavljanju učinkovitega vse-kanalnega poslovanja, bo govoril
David Božič, svetovalec za digitalno transformacijo v agenciji Optiweb. Na predavanju bo predstavil tri ključne izzive, s katerimi se srečujejo podjetja in izpostavil konkretne rešitve in strategije, ki jih lahko podjetja implementirajo za izboljšanje svoje vsekanalne prisotnosti ter tako povečajo učinkovitost in konkurenčnost na trgu.
Klemen Urbančnik iz agencije Creatim pa bo pomen praks e-commercea umestil v širši kontekst prizadevanj za rast prodaje. Pri tem bo orisal pot sodobnega spletnega nastopa B2B, ki v času vse bolj inovativnih poslovnih modelov sega bistveno dlje od zgolj začetne spletne trgovine.
Več tudi na "INOVATIVNE STRATEGIJE ZA B2B ECOMMERCE"
Comments