top of page

Kako še izkoristiti TikTok? Novosti in kreativna orodja za Slovenijo v 2025

Updated: 18 hours ago

TikTok je od 1. avgusta 2024 uradno omogočil oglaševanje v Sloveniji, kar odpira nove priložnosti za blagovne znamke, ki želijo doseči mlajše občinstvo z inovativnimi in interaktivnimi kampanjami. Z več kot 800.000 aktivnimi uporabniki v Sloveniji in povprečno dnevno uporabo, ki presega 90 minut, postaja TikTok ključna platforma za digitalni marketing.



Najbolj aktivni so uporabniki stari med 18 in 34 let, najbolj priljubljene kategorije in ključniki pa so lepota (#makeup, #skincare), zabava (#movie, #tvshow), moda (#fashion, #outfitideas), finance (#money, #crypto), hrana (#foodtiktok, #foodie), farmacija (#health, #therapy), tehnologija (#techtok, #mobile). TikTok omogoča oglaševalcem tudi usmerjanje oglasov na različne vertikale, kot so na primer potovanja, šport in avtomobili.


Najpomembnejša metrika je trajanje ogleda videa

TikTokov algoritem temelji na sistemu priporočil, ki določa, kateri videoposnetki se bodo prikazali na uporabnikovi strani "For You". Ta algoritem upošteva interakcije uporabnikov, kot so všečki, komentarji, delitve in najpomembnejšo metriko-trajanje ogleda videa (Video Time View), s čimer prepoznava posameznikove interese in izbira temu primerne vsebine. Čeprav oglaševanje omogoča številne možnosti ciljanja, so interesi in preference gonilna sila tudi pri serviranju oglasov.



Oglaševalske možnosti na TikToku

Čeprav oglaševanje omogoča številne možnosti ciljanja, so interesi in preference gonilna sila tudi pri serviranju oglasov.


In-Feed in Spark Ads

Oglasi se pojavljajo med uporabniškimi videi, kar omogoča naravno integracijo oglasne vsebine. Spark Ads omogoča oglaševalcem, da promovirajo obstoječe organske vsebine, kar povečuje avtentičnost in angažiranost. V toku vsebin se oglasi pojavljajo na vsakem 4. mestu.


NOVO: Smart+ kampanje

TikTok je uvedel Smart+ kampanje, ki temeljijo na umetni inteligenci in avtomatizirajo procese ciljanja, ponudb in ustvarjanja oglasov. To omogoča optimizacijo uspešnosti kampanj z manj vloženega časa in truda. Podjetje SEVA je z uporabo Smart+ kampanj zmanjšalo strošek na pridobljen kontakt za 57 % in povečalo konverzije za 30 %  (opomba: TikTok For Business).



AI in TikTok One

Nova platforma TikTok One je kreativna platforma z orodji za ustvarjanje učinkovitih kampanj.


Znotraj Tiktok One bo na voljo Tiktok creator marketplace in Tiktok Creative Exchange, s čimer bodo oglaševalci dostopali do milijonov ustvarjalcev, se povezali s produkcijskimi partnerji in imeli možnost uporabiti nova AI orodja za ustvarjanje videov. To so Symphony Creative Studio in Copilot Symphony Assistant.


Obe orodji, ki ju poganja AI, uporabljata trende in TikTok insights za ustvarjanje visoko zmogljive vsebine.


V prihodnje se pričakuje tudi Video Shopping ads (VSA), ki bo v Sloveniji odprl možnost kataloške prodaje.


Nasveti za uspeh na TikToku

  • Prilagodite vsebino platformi: Oglasi, uporabljeni na drugih omrežjih, niso primerni za TikTok. Pazite, da CTA ni skrit, saj bo v nasprotnem primeru uporabnik preusmerjen na naslednji video.

  • Spremljajte trende: Trendi se na TikToku hitro spreminjajo. Uporabite orodja, kot je TikTok Creative Center, za spremljanje aktualnih trendov.

  • Uporabite UGC in vplivneže: Uporabniško ustvarjene vsebine (UGC) in sodelovanje z vplivneži povečujejo avtentičnost in angažiranost.

  • Testirajte različne kreative: Uporabite več video variacij za testiranje in optimizacijo kampanj 


Za več informacij o možnostih oglaševanja in dobrih praksah se obrnite na Httpool by Aleph, ki zastopa TikTok v Sloveniji => tiktok-si@alephholding.com


Referenčne povezave:



SSRR- Sledimo, sprašujemo, raziskujemo, razmišljamo.



Zapisala

Nataša Smirnov

Raziskave in analize trga, IAB Slovenija



bottom of page