top of page
  • radanovicmasa2

Kolik┼íne so pa investicije v kreativo? ­čśĽ

Preskromne...

The Drum je v svojem ─Źlanku precej dobro povzel pomanjkanje "vlaganj" v kreativnost v digitalnem marketingu. Digitalni marketing je namre─Ź zmes tehnologije in kreative, in samo kombinacija obojega nam lahko prinese odli─Źne rezultate. V samih za─Źetkih se je celo zdelo, da industrija ne bo izkoristila tehnolo┼íkih posebnosti tovrstnega ogla┼íevanja. Najve─Źji problem prvih oglasov┬áje bil prav to, da niso izkori┼í─Źali tehnolo┼íkih prednosti digitalnega medija.┬áBili so le slabe┬ákopije kreativnih re┼íitev┬áustvarjenih┬áza televizijo (marsikdo bi rekel, da je temu tako ┼íe danes).


MarTech revolucija:

Razvoj┬ádigitalnega marketinga so kasneje┬ávodili predvsem tehnologi in rodila se je nova panoga, ki se ukvarja izklju─Źno z avtomatizacijo ogla┼íevanja. Investicije, ki so spremljale ta razvoj, so bile ogromne, od sistemov za ogla┼íevanje do sistemov za upravljanje pridobljenih podatkov. Vse te spremembe so vodili┬átehnologi, medtem ko se je zdelo, da so kreativci samo "branili" svoje tradicionalne kanale.┬á


Izjemen razvoj tehnološkega dela oglaševanja

IAB Slovenija ┼że vrsto let poudarja, da bi slovenska podjetja morala uporabljati bistveno ve─Ź Martech re┼íitev, saj je to za tako mali trg edina mo┼żnost upravljanja izredno zahtevnega prostora digitalnega ogla┼íevanja. A ne glede na to sem menja, da je pri┼íel ─Źas, da v digitalno ogla┼íevanje ponovno vpeljemo izjemne kreative. Nenazadnje smo na tem delu Evrope vedno znali z dobro kreativo nadomestiti marsikatero pomanjkanje drugih investicij.


Zato vas tudi letos vabimo na, zdaj ┼że tradicionalni, webinar: Kreativa v digitalnih medijih.┬á┬áNa webinarju bomo, kot vedno, pregledali nekaj dobrih kreativnih re┼íitev (oglasov, akcij,...), ki smo jih zaznali v leto┼ínjem letu in se z gosti pogovorili o tem, zakaj so ravno te dobre in kaj prina┼íajo v digitalno ogla┼íevanje. Mimogrede: Na┼í mese─Źni pregled oglasov je ┼że live!┬áhttps://www.iab.si/novice/2022/08/618-Kreativnost-v-oglasevanju-21-del


Ob tem naj povem, da smo povabili gostjo iz tujine in sicer bo z nami Gabi Vasile, Head of creative studio for CEE Region, Teads.


Precej zanimivih gostov se bo ┼íe zvrstilo v nadaljevanju, tako da, vabljeni!┬áPrijavite se lahko tukaj, udele┼żba pa je brezpla─Źna za vse, tudi tiste, ki ┼íe niste ─Źlani IAB Slovenija!


p.s. In ne pozabite povabiti tudi vse kreativne sodelavce



Kreativa v digitalnem oglaševanju 2022


6 views

Recent Posts

See All

Comments


bottom of page