top of page
radanovicmasa2

Kolikšne so pa investicije v kreativo? 😕

Preskromne...

The Drum je v svojem članku precej dobro povzel pomanjkanje "vlaganj" v kreativnost v digitalnem marketingu. Digitalni marketing je namreč zmes tehnologije in kreative, in samo kombinacija obojega nam lahko prinese odlične rezultate. V samih začetkih se je celo zdelo, da industrija ne bo izkoristila tehnoloških posebnosti tovrstnega oglaševanja. Največji problem prvih oglasov je bil prav to, da niso izkoriščali tehnoloških prednosti digitalnega medija. Bili so le slabe kopije kreativnih rešitev ustvarjenih za televizijo (marsikdo bi rekel, da je temu tako še danes).


MarTech revolucija:

Razvoj digitalnega marketinga so kasneje vodili predvsem tehnologi in rodila se je nova panoga, ki se ukvarja izključno z avtomatizacijo oglaševanja. Investicije, ki so spremljale ta razvoj, so bile ogromne, od sistemov za oglaševanje do sistemov za upravljanje pridobljenih podatkov. Vse te spremembe so vodili tehnologi, medtem ko se je zdelo, da so kreativci samo "branili" svoje tradicionalne kanale. 


Izjemen razvoj tehnološkega dela oglaševanja

IAB Slovenija že vrsto let poudarja, da bi slovenska podjetja morala uporabljati bistveno več Martech rešitev, saj je to za tako mali trg edina možnost upravljanja izredno zahtevnega prostora digitalnega oglaševanja. A ne glede na to sem menja, da je prišel čas, da v digitalno oglaševanje ponovno vpeljemo izjemne kreative. Nenazadnje smo na tem delu Evrope vedno znali z dobro kreativo nadomestiti marsikatero pomanjkanje drugih investicij.


Zato vas tudi letos vabimo na, zdaj že tradicionalni, webinar: Kreativa v digitalnih medijih.  Na webinarju bomo, kot vedno, pregledali nekaj dobrih kreativnih rešitev (oglasov, akcij,...), ki smo jih zaznali v letošnjem letu in se z gosti pogovorili o tem, zakaj so ravno te dobre in kaj prinašajo v digitalno oglaševanje. Mimogrede: Naš mesečni pregled oglasov je že live! https://www.iab.si/novice/2022/08/618-Kreativnost-v-oglasevanju-21-del


Ob tem naj povem, da smo povabili gostjo iz tujine in sicer bo z nami Gabi Vasile, Head of creative studio for CEE Region, Teads.


Precej zanimivih gostov se bo še zvrstilo v nadaljevanju, tako da, vabljeni! Prijavite se lahko tukaj, udeležba pa je brezplačna za vse, tudi tiste, ki še niste člani IAB Slovenija!


p.s. In ne pozabite povabiti tudi vse kreativne sodelavce



Kreativa v digitalnem oglaševanju 2022


6 views
bottom of page