SoMo Borac 2025 še ni rekel zadnje: Pinterest, Telegram, Sonda med številnimi govorci
- natasasmirnov
- Sep 23
- 2 min read
Updated: Oct 3
SoMo Borac razkriva nove govorce. Konferenca, ki že tretje leto zapored povezuje digitalni marketing, oglaševanje in medije bo 24. oktobra v Mozaik centru v Zagrebu gostila tudi predstavnike znanih družbenih platform.
⭐ 🔥 Člani IAB Slovenija imate s kodo 15% popust na vse vrste kotizacij: Early Bird, Tardy Bird in Full price.

Iz Dublina prihaja Eoin Carrigan. Razkril bo, kako Pinterest uporablja umetno inteligenco za optimizacijo vizualnega iskanja in obuja užitek spletnega nakupovanja.
Filip Raunić, urednik videa in zvoka pri Telegramu bo predstavil zgodbo o uspehu dnevnega podcasta Prvi glas, ki je le v nekaj mesecih postal najbolj poslušan podcast na Hrvaškem. Kaj stoji za njihovo strategijo in zakaj verjamejo v podcast boom leta 2026?
Sean Poropat, kreativni direktor in soustanovitelj Studia Sonda, bo na primeru projekta Designed by People pokazal, kako lahko blagovne znamke s povezovanjem ljudi ustvarjajo iskrene in nepozabne zgodbe.

Vlado Vince že več kot desetletje vodi tehnološke time v kulturnem sektorju v New Yorku (The Shed, PAC NYC). Na predavanju bo delil izkušnje, kako z digitalnimi rešitvami in boljšim razumevanjem med ekipami doseči uspešnejše rezultate tudi v zahtevnem neprofitnem okolju.
Tin Huzek Kitan, Performance Marketing Lead v Solflare, z bogatimi izkušnjami v digitalnem marketingu, web3 in crypto svetu bo na predavanju “Performance Marketing Without Playbooks” pokazal, kako v praksi izgleda uvajanje novih pristopov.
Ivica Skočić, direktor kreativne agencije McCann bo nastopil s temo “Pitch koji vas (pre)skupo košta!” in ponudil smernice, kako poenostaviti proces, zmanjšati izgube resursov na natečajih in povečati uspešnost idej, ki se dejansko implementirajo.
📍 24. oktober, Mozaik center, Zagreb
🐦 TARDY BIRD vstopnice vas še čakajo.
⭐ 🔥 Člani IAB Slovenija imate s kodo 15% popust na vse vrste kotizacij: Early Bird, Tardy Bird in Full price.



