Namen delovne skupine je vzpostavitev standardov in razumevanja pomena nativnega oglaševanja, oblikovati in predstaviti stališča IAB Slovenija do tovrstnega oglaševanja ter predstaviti najboljše primere v Sloveniji in Evropi.
Cilji delovne skupine: objava whitepaperja, priprava celovitega vodiča po nativnem oglaševanju, priprava slovarja izrazov, vzpostavitev standardov merjenja učinkovitosti nativnega oglaševanja ter prenos dobrih praks in dokumentov na trg in člane IAB Slovenija.
Vodja delovne skupine: Patricia Cucin, INNOVATIF
Prijave in dodatne informacije na:
info@iab.si ali
jana.glumac@iab.siVeč o IAB delovnih skupinah oz. sekcijah, si lahko preberete
tukaj.
DIMAQ točke: člani delovne skupine (40), vodja delovne skupine (60)
Namen delovne skupine je oblikovati in predstaviti stališča IAB Slovenija do
zakonodajalca ter drugih organizacij v Sloveniji in Evropi.
Cilji delovne skupine: oblikovanje
stališč panoge, lobiranje, definicija in vsebine IAB.leagal delavnic, zbiranje
podatkov iz trga in IAB Europe, prenos dobrih praks in dokumentov na trg in
člane IAB.
Vodja
delovne skupine: Jaka Repanšek, RePublis
Prijave in dodatne informacije na: info@iab.si ali jana.glumac@iab.si
Več o IAB delovnih skupinah oz. sekcijah, si lahko preberete tukaj.
DIMAQ točke: člani delovne skupine (40), vodja delovne
skupine (60)