DIMAQ MASTER TRENERJI

DIMAQ program izobraževanja izvajajo priznani slovenski strokovnjaki na področju digitalnega marketinga. Vsi trenerji so pridobili mednarodno priznani naziv DIMAQ Master trener, odobren s strani IAB Europe ter usklajen z najvišjimi standardi mednarodnih določil izobraževanja.

Uroš Žižek

Uroš Žižek je partner in direktor raziskav v podjetju E-laborat d.o.o. Je redni predavatelj na NETFORK akademiji, Nasvet seminarjih in ostalih seminarjih, ki se ukvarjajo s spletnim nastopom. Je tudi (so)avtor vrsto objavljenih člankov (Delo, Delo FT, Manager, Računalniške novice, Vest.si itd.), knjige Outernet – Preobrat v internetnem poslovanju ter spletnih zapisov. 

Z raziskovanjem interneta, merjenjem učinkovitosti spletnega nastopa, uporabniško izkušnjo in svetovanjem podjetjem se ukvarja že več kot deset let, v raziskovalnih vodah pa je že od študija dalje.

Jaka Repanšek

Jaka Repanšek (univ.dipl.prav., MBA) je ustanovitelj svetovalne družbe RePublis. V medijskih, tehnoloških in internetnih podjetjih deluje že od leta 1996. Diplomiral je na Pravni fakulteti Univerze v Ljubljani, specialistični podiplomski študij evropskega prava pa je opravil na skupnem programu Univerze v Cambridgeu in Pravne fakultete v Ljubljani ter zaključil tudi dve-letni podiplomski študij MBA na University of Kansas v ZDA (CIMBA). 

Repanšek je član številnih domačih in mednarodnih strokovnih združenj ter predavatelj na konferencah in seminarjih v Sloveniji in tujini. V prostem času je strasten špotni pilot.

Luka Žnidaršič

Luka Žnidaršič je bil v preteklosti spletni oglaševalski strateg za nekatere izmed največjih slovenskih in regijskih blagovnih znamk iz različnih panog ter vodja Facebook in Google oddelka v znani slovenski performance agenciji. Po tem je postal vodja performance divizije pri mednarodni agenciji Httpool, kjer je skrbel za uspešnost klientov iz srednje Evrope in Balkana. Pred kratkim pa se je pridružil podjetju Viberate kot digitalni strateg, kjer skrbi za dobre vibracije v vseh vidikih njihove spletni pojavnosti.

Je izkušen predavatelj in nosilec različnih delavnic za iskalni marketing in oglaševanje na Facebooku, zato tudi član predavateljske ekipe DIMAQ. 

Maka Lippai Senekovič

Maka Lippai Senekovič obvladuje digitalni svet že več kot sedemnajst let. Kot vodja projektov je kariero začela na portalu Najdi.si, leta 2006 pa se pridružila ekipi PRO PLUS, kot vodja projektov na spletu in televiziji. Vse od leta 2012 je vodja oddelka internetnega trženja, z odgovornostjo za spletni del oglaševanja, strategije in planiranje. Z istim letom postane članica strokovnega sveta MOSS, od leta 2017 je članica sveta IAB Slovenija in DIMAQ strokovnjakinja. 

V digitalnem svetu se odlično znajde. Zaveda se, da je za doseganje ciljev in prvega mesta v vse bolj konkurenčnem okolju, vselej potrebno biti na preži, z možnostjo hitrega prilagajanja spremembam. 

Anil Shrestha

Anil je izkušen storkovnjak na področju digitalnega marketinga in razvoja spletnih produktov in storitev. V digitalnem svetu deluje že več kot 15 let. Na začetku bolj na agencijski strani, kasneje pa kot vodja marketinga oziroma produktnega razvoja v spletnih podjetjih. Pomagal je pri rasti in ustvarjanju vodilnih slovenskih digitalnih produktov kot so Kolektiva, Mojedelo.com, Bolha.com ter mobilne aplikacije Tonight. Trenutno deluje kot prodkutni vodja v Zemanti, kjer skrbi za razvoj produkta "Zemanta for Publishers", ki ga uporabljajo vodilne medijske hiše po vsem svetu. Pri razvoju aplikacij je njegovo glavno vodilo, da se s pomočjo analize podatkov in trga, uporabnikom ponudi moderne, enostavne in jasne produkte, ki rešujejo njihove probleme.

© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio