DIMAQ MASTER TRENERJI

DIMAQ program izobraževanja izvajajo priznani slovenski strokovnjaki na področju digitalnega marketinga. Vsi trenerji so pridobili mednarodno priznani naziv DIMAQ Master trener, odobren s strani IAB Europe ter usklajen z najvišjimi standardi mednarodnih določil izobraževanja.

Uroš Žižek

Uroš je partner in direktor raziskav v podjetju E-laborat d.o.o. Je redni predavatelj na NETFORK akademiji, Nasvet seminarjih in ostalih seminarjih, ki se ukvarjajo s spletnim nastopom. Je tudi (so)avtor vrsto objavljenih člankov (Delo, Delo FT, Manager, Računalniške novice, Vest.si itd.), knjige Outernet – Preobrat v internetnem poslovanju ter spletnih zapisov. 

Z raziskovanjem interneta, merjenjem učinkovitosti spletnega nastopa, uporabniško izkušnjo in svetovanjem podjetjem se ukvarja že več kot deset let, v raziskovalnih vodah pa je že od študija dalje.

Jaka Repanšek

Jaka (univ.dipl.prav., MBA) je ustanovitelj svetovalne družbe RePublis. V medijskih, tehnoloških in internetnih podjetjih deluje že od leta 1996. Diplomiral je na Pravni fakulteti Univerze v Ljubljani, specialistični podiplomski študij evropskega prava pa je opravil na skupnem programu Univerze v Cambridgeu in Pravne fakultete v Ljubljani ter zaključil tudi dve-letni podiplomski študij MBA na University of Kansas v ZDA (CIMBA). 

Repanšek je član številnih domačih in mednarodnih strokovnih združenj ter predavatelj na konferencah in seminarjih v Sloveniji in tujini. V prostem času je strasten špotni pilot.

Luka Žnidaršič

Luka je bil v preteklosti spletni oglaševalski strateg za nekatere izmed največjih slovenskih in regijskih blagovnih znamk iz različnih panog ter vodja Facebook in Google oddelka v znani slovenski performance agenciji. Po tem je postal vodja performance divizije pri mednarodni agenciji Httpool, kjer je skrbel za uspešnost klientov iz srednje Evrope in Balkana. Nekaj časa je deloval v podjetju Viberate kot digitalni strateg, kjer je skrbel za dobre vibracije v vseh vidikih njihove spletni pojavnosti. Pred kratkim pa se je podal novim izzivom naproti, v start-up podjetje za razvoj aplikacij Blub Blub, kjer skrbi za vodenje marketinga.

Je izkušen predavatelj in nosilec različnih delavnic za iskalni marketing in oglaševanje na Facebooku, zato tudi član predavateljske ekipe DIMAQ. 

Marko Penko

Marko je priznani strokovnjak s področja spletnega marketinga in eden od dveh Google Certificiranih Trenerjev v Sloveniji.
Po izobrazbi je univ. dipl. ekonomist z več kot 12 let izkušenj iz direktnega marketinga in prodaje ter vodenja več milijonov vrednega letnega oglaševalskega proračuna v 21 državah CEE regije.
Na podjetju Studio Moderna je zaposlen kot vodja strateškega razvoja kupcev v okviru katerega razvija lojalnostne programe ter strategije trženja na ključne segmente kupcev.

Anil Shrestha

Anil je izkušen strokovnjak na področju digitalnega marketinga in razvoja spletnih produktov in storitev. V digitalnem svetu deluje že več kot 15 let. Na začetku bolj na agencijski strani, kasneje pa kot vodja marketinga oziroma produktnega razvoja v spletnih podjetjih. Pomagal je pri rasti in ustvarjanju vodilnih slovenskih digitalnih produktov kot so Kolektiva, Mojedelo.com, Bolha.com ter mobilne aplikacije Tonight. Trenutno deluje kot prodkutni vodja v Zemanti, kjer skrbi za razvoj produkta "Zemanta for Publishers", ki ga uporabljajo vodilne medijske hiše po vsem svetu. Pri razvoju aplikacij je njegovo glavno vodilo, da se s pomočjo analize podatkov in trga, uporabnikom ponudi moderne, enostavne in jasne produkte, ki rešujejo njihove probleme.

Nataša Smirnov

Nataša v svetu kreativne komunikacije in medijev deluje že dobrih 20 let. Prve izkušnje je pridobivala v podjetju za direktni marketing in raziskave trge, pot pa nadaljevala v komunikacijski agenciji kot vodja projektov. Leta 2008 se je pridružila Skupini Publicis. Skrbela je za učinkovite medijske strategije velikih oglaševalcev v Sloveniji, kasneje pa prevzela vodenje celotne skupine Publicis Group Media. Leta 2016 se je pridružila digitalni oglaševalski mreži Httpool in bila kot direktorica naročnikov odgovorna za digitalne strategije in izvedbo. Trenutno kot neodvisna in samostojna strokovnjakinja pomaga agencijam in podjetjem pri snovanju strategij in izvajanju marketinških projektov. Leta 2017 si je med prvimi v Sloveniji prislužila naziv Dimaq strokovnjak. 


© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio