Januarja 2018 je IAB
Slovenija, za medijsko agencijo Pristop Media, izvedla prvo DIMAQ izobraževanje
po meri na področju digitalnega marketinga. Sistematično izobraževanje svojih medijskih
strategov in načrtovalcev, je agencija nadaljevala v začetku letošnjega leta,
ko sta se ji pridružili še dve agenciji iz skupine Pristop - Renderspace in
D'Agency. Tako je Pristop
Media tudi uradno pridobila naziv DIMAQ podjetje, s katerim dokazuje odlično
poznavanje digitalno-medijskega okolja ter strokovnost na področju zakupa digitalnih
medijev.
Pridobitev naziva
DIMAQ podjetje, je direktorica Pristop Medie, Barbara Modic, pospremila
z besedami:
“Hitro spreminjujoče dogajanje v medijski
krajini nam narekuje, da se stalno izobražujemo, merimo rezultate svojega dela
in prilagajamo medijske strategije in taktike. Ena od zelo koristnih oblik
takega izobraževanja je Dimaq, ki celostno obravnava najnovejša digitalna
orodja, tehnike, analize, tehnologije, terminologije in primere dobrih praks
ter postavlja nove standarde digitalnemu marketingu. Na koncu izobraževanja
slušatelji opravijo tudi test in postanejo Dimaq certificirani strokovnjaki, s
tem da morajo certifikat na dve leti obnavljati.
Dimaq izobraževanje in certificiranje je na
Pristop Media opravila večina medijskih strategov in načrtovalcev. Tako smo letos pridobili naziv Dimaq podjetje, ki služi kot potrdilo našim naročnikom,
da smo strokovnjaki na področju zakupa digitalnih medijev, pri tem pa razumemo
širši kontekst digitalne krajine, hkrati pa zagotavlja, da so njihovi digitalni
proračuni v varnih rokah.”