top of page
  • natasasmirnov

Bomo v Sloveniji letos res presegli polovico?

Updated: Apr 16

Prihaja čas, ko se v medijski industriji podrobneje zazremo v preteklo leto, prvi meseci tekočega leta pa nam že lahko ponudijo dobro oceno prihodnosti. Po lanskih nekoliko bolj zadržanih ocenah, zdaj iz tujine in s strani domačega medijskega okolja prihajajo precej bolj optimistične napovedi.  


Kaj pa pri vas? Kako ste v vašem podjetju oglaševali na digitalnih medijih v 2023 in kako ocenjujete naložbe v digitalno v 2024?



Raziskavo izvajamo že tretje leto zapored, kar nam daje odlično priložnost za primerjavo rezultatov in spremljanje trendov vse od leta 2021. 😊


👇👇👇👇👇👇👇👇






Anketa vam bo vzela le 10 min.

V zahvalo boste ob zaključku prejeli celovito poročilo o stanju digitalnih investicij v Sloveniji, vključno z rezultati in trendi, ki se kažejo od leta 2021😊


Kaj smo iz raziskave izvedeli lansko leto?

Podjetja vse večji delež digitalnega oglaševanja izvajajo interno. Še vedno jih velika večina sledi letnemu planu aktivnosti, negotove makroekonomske razmere pa silijo podjetja v planiranje na krajši rok in sprejemanje ad hoc odločitev.


Več kot polovica vprašanih digitalnemu oglaševanju namenja več kot polovico svojih oglaševalskih sredstev.



Večina je ocenila, da se bo proračun za digitalno oglaševanje povečal tudi v 2023, vendar je bil delež teh manjši kot pretekla leta, povečal pa se je delež tistih, ki so menili, da bo njihov obseg oglaševalskega proračuna ostal enak ali se bo celo skrčil.


Najbolj bosta rastla vplivnostni marketing in družbena omrežja



Najvišje povečanje naložb je bilo usmerjenih v vplivnostni marketing in družbena omrežja, a v primerjavi z optimizmom preteklih let, je bilo tudi tu slutiti veliko mero previdnosti in zadržanosti.


Vse bolj pomembna tudi varnost blagovne znamke in vpogledi v vedenje spletnih uporabnikov



Pri izbiri oblik in kanalov najbolj pomembno ostaja učinkovito nagovarjanje ciljnih skupin, merjenje in spremljanje učinkovitosti kampanje, ki je postalo še bolj prevladujoče ter dober ROMI. Izjemen skok med prioritetami izbire beležimo pri zagotavljanju varnosti blagovne znamke in dostopnosti informacij o vedenju uporabnikov.


 

Hvala, ker nam pomagaš ustvariti še bolj kakovosten pogled na slovensko medijsko krajino. 💪 👀 💡 🙌

 














239 views
bottom of page