top of page
  • natasasmirnov

V 2024 so obeti več kot spodbudni: vse hitrejša rast digitalnega oglaševanja, ki bi lahko že letos preseglo 50 odstotni delež oglaševalskega kolača.


Po zadnji raziskavi iPROMa in raziskovalne hiše Valicon, se bodo v Sloveniji naložbe v digitalno oglaševanje letos v primerjavi z lanskim letom povečale za 7 odstotkov; rast zakupa digitalnim medijev ocenjujejo na 11 odstotkov, vlaganja v produkcijo digitalnih vsebin pa na 3 odstotno rast.


Povprečna rast naložb v digitalno oglaševanje v 2024

Digitalno zapušča fazo razvoja in jemlje prevlado.

Podjetja v raziskavi namenjajo digitalnemu oglaševanju v povprečju 52odstotni delež sredstev za oglaševanje. Daleč najbolj digitalizirano je oglaševanje v panogi turizma, kjer 86 odstotkov oglaševalcev namenja več kot polovico svojega oglaševalskega proračuna v digitalno.


Turizem in trgovina gonilni sili rasti tudi v 2024.

Največje povečanje naložb za oglaševanje bo po napovedih v panogah turizem (64 % ) in trgovina (51 %), medtem ko bodo oglaševalci iz panoge storitve v največji meri ohranili oglaševalske proračune na enaki ravni kot v preteklem letu.


Celotno oglaševanje 2024 v primerjavi z 2023

Najbolj priljubljeni obliki sta prikazno oglaševanje in oglaševanje na družbenih omrežjih.

98 odstotkov podjetij ima v svojih letošnjih strategijah vključeno prikazno oglaševanje, in več kot 90% jih načrtuje oglaševanje na družbenih omrežjih. Iskalni marketing bo po trenutnih napovedih vključilo 85 odstotkov, e- poštni marketing pa dobrih 60 odstotkov.


Učinkovitost digitalnega oglaševanja je ključni faktor za njegovo naraščajočo popularnost.


Digitalno oglaševanje: razlogi uporabe

Glavni razlogi za naložbe v digitalno oglaševanje so učinkovitost in možnost ocenjevanja, kako uspešna je bila oglaševalska kampanja v primerjavi z zastavljenimi cilji in referenčnimi kampanjami.



51 views
bottom of page