Ceneje! predstavil prvo maloprodajno medijsko mrežo v Sloveniji
- natasasmirnov
- 6 days ago
- 2 min read
Ceneje!, vodilna slovenska platforma za primerjavo cen, je uradno predstavila prvo maloprodajno medijsko mrežo (Retail Media Network/RMN) s celovitimi storitvami pri nas. Nova rešitev temelji na večkanalni oglaševalski tehnologiji GoWit, ki omogoča ciljanje kupcev z visoko nakupno namero vzdolž celotne nakupne poti.

Na dogodku, namenjenem blagovnim znamkam, agencijam in trgovcem, so udeleženci spoznali, kako lahko z uporabo maloprodajnih medijev – kot je Ceneje! – povečajo prepoznavnost, izboljšajo učinkovitost oglaševanja in spodbudijo prodajo na točki odločitve.
Kaj so maloprodajni mediji?
Maloprodajni mediji (Retail Media) predstavljajo digitalne oglaševalske rešitve znotraj prodajnih platform, kjer lahko blagovne znamke neposredno nagovarjajo obiskovalce, ki so v fazi odločanja za nakup.
Glavne prednosti maloprodajnih medijev so:
ciljanje aktivnih kupcev z visoko nakupno namero,
sledenje učinkovitosti kampanj od začetka do konverzije,
celovit pristop po nakupnem lijaku, od ozaveščanja do prodaje.

Trendi globalne rasti maloprodajnih medijev (retail media)
Maloprodajni mediji doživljajo hitro rast tudi globalno:
Slovenija vstopa v novo fazo digitalnega oglaševanja
S tem projektom se Ceneje! postavlja ob bok vodilnim svetovnim trgovcem, ki že izvajajo strategije pristopa celotnega lijaka (full-funnel omnichannel).
Povezava Ceneje! in GoWit platforme omogoča:
natančno ciljanje uporabnikov na več stičnih točkah (na platformi in zunaj nje),
samostojno postavljanje kampanj v manj kot 15 minutah,
transparentno spremljanje rezultatov v realnem času.
Če ste dogodek zamudili, si vsebino predstavitve lahko ogledate tukaj.
Za več informacij o tej inovativni rešitvi pišite b2bmarketing@ceneje.si, ali si preberite Kako maloprodajno oglaševanje preoblikuje spletno prodajo.