top of page

IAB Europe: Attitudes to Retail Media 2025


Trgovski mediji (Retail Media) postajajo ključni del digitalnih oglaševalskih strategij, zato je razumevanje njihove uporabe in nadaljnjega razvoja pomembnejše kot kadarkoli prej.


IAB Europe trenutno izvaja raziskavo Attitudes to Retail Media in Europe v 2025.

Vabljeni trgovci, oglaševalci, agencije in mediji, da delite svoje izkušnje in razmišljanja.


Zakaj sodelovati? 🕐 V desetih minutah lahko vaš prispevek pomaga:

  • pokazati, kakšno vrednost ustvarjajo partnerstva na področju trgovskih medijev,

  • izpostaviti ovire, ki zavirajo rast, ter priložnosti za inovacije,

  • soustvariti učinkovitejši digitalni oglaševalski ekosistem v Evropi.


Anketa je anonimna in vsi odgovori zaupni. Dodate lahko tudi svoje komentarje ali opažanja, ki jih želite izpostaviti.


🗓️ Rok za izpolnitev: petek, 30. maj



Vaše mnenje šteje. Pomagajte soustvarjati prihodnost trgovskih medijev v Evropi.


Hvala! 😉








bottom of page