top of page

IAB Europe objavlja vse-evropski pregled maloprodajnih in trgovskih medijev 2025

Updated: May 26

Trg trgovskih in maloprodajnih medijev* se hitro razvija, novi akterji pa se nenehno vključujejo v ta ekosistem – zato je vse težje slediti dogajanju.


Najnovejši pregled IAB Europe ponuja jasen in strukturiran vpogled v ključne sektorje in akterje znotraj tega hitro rastočega področja.



*Opomba: V slovenščini izraz Retail & Commerce Media prevajamo kot maloprodajni in trgovski mediji saj zajema širši ekosistem oglaševalskih rešitev. »Trgovski mediji« se nanašajo na oglaševanje v okviru klasičnih trgovcev, medtem ko »maloprodajni mediji« vključujejo tudi širše e-commerce platforme, primerjalnike cen, marketplace ponudnike in druge digitalne kanale, ki vplivajo na nakupne odločitve


V Sloveniji med spletne trgovine trgovskih verig štejemo npr. Big Bang, Spar, Mercator, Merkur, Mladinsko knjigo ipd., med maloprodajne platforme pa mimovrste.si, ceneje.si, bolha.si, anaa.si, shoppster.si ipd.


Pomembno je biti dobro obveščen.




Zapisala

Nataša Smirnov

Raziskave in analize trga, IAB Slovenija


bottom of page