top of page

In vendar obstajajo tudi dobre evropske alternative

Večkrat se zdi, da za storitve in pripomočke, ki jih danes uporabljamo v digitalnem marketingu, ni alternativ, razvitih na evropskih tleh. In čeprav to za mnoge rešitve res drži, pa obstaja kar nekaj področij, kjer imamo na voljo dobre evropske alternative.


Nekaj izmed njih lahko najdete na: https://european-alternatives.eu.


Mnoge med njimi so res uporabne – kar lahko potrdim iz lastnih izkušenj, saj sem za svoje osebne potrebe prešel na https://proton.me/mail.


O praktični uporabi tovrstnih evropskih marketinških orodij in njihovih prednostih je na naši zadnji Akademiji govoril Herman Maes. Posnetek njegovega predavanja si lahko ogledate tukaj: https://www.iab.si/post/izzivi-in-prihodnost-martech-a-v-2025



Medtem so MarTech rešitve dobile nov zagon z razvojem obdelave podatkov s pomočjo umetne inteligence. Pred leti smo pričakovali, da se bo število teh rešitev začelo konsolidirati, a so nove tehnologije industriji vlile svežo energijo in odprle nova področja razvoja.


In kot pravijo – vse dobre stvari so tri: z veseljem naznanjamo tudi čisto novo MarTech poročilo za leto 2025.


V njem boste našli:

  • Najnovejšo raziskavo o uporabi GenAI orodij v Sloveniji,

  • novosti na področju organizacije video vsebin,

  • premike na področju uporabe orodij za pošiljanje elektronske pošte,

  • in mnoge druge novosti.


Kot vedno na: https://www.iab.si/martech 😉


Članek je bil objavljen v IAB novičniku, aprila 2025.




Zapisal

Zoran Savin

CEO

bottom of page