top of page

Ko pita, ne skita... šŸ’¬

Včasih je potrebno le vpraŔati... oziroma po domače: "ko pita, ne skita"

Čar digitalnega marketinga je tudi v tem, da lahko naÅ”e uporabnike spoznamoĀ po temĀ kar delajoĀ in ne po temĀ kar mislijo. In v svetu, kjerĀ postaja merjenje vedno težje inĀ zakonodajne omejitve vedno večje, je koristnoĀ poznati tudi alternativne vire pridobivanja podatkov. Zato se blagovne znamke vse pogosteje zatekajo k dobri stari anketi. Razlogov zato je veliko, poleg že omenjenih (zakonodaja, merjenje, kompleksnost,..) soĀ tu tudi Å”e dostopnost orodij (cenovna in uporabna dostopnost orodij za anketiranje) terĀ zmožnost biti na pravem kraju na pravem mestu (ankete lahko avtomatiziramo tako časovnoĀ kot pozicijsko).


Poleg tega nekaterih informacij enostavno ne moremo pridobiti ali preveriti drugače, kot da vpraÅ”amo. Podatkom spletne analitike namreč večkrat manjka kontekst, tega pa lahko pridobimo prav s pomočjo anketĀ oz. raziskav.


Primer: PodatkiĀ razkrijejo razmerje med obiskovalci in kupci v spletni trgovini. Anketa paĀ pojasni, kaj se zgodi z obiskovalci, ki ne opravijo nakupa. Ali so v (pre)zgodnji fazi nakupnega procesa in si delajo samo seznam? So Å”li po nakup v fizično trgovino? H konkurenci? So nakup že davno opravili? Ali pa... Velikokrat je težko vzpostavitiĀ določen atribucijskiĀ model merjenja, ker za kaj takega nimamo Ā podatkov.Ā Ā Pomagamo si z anketnimi vpraÅ”anjiĀ  tipa "Kje ste prviÄĀ sliÅ”ali za nas?"'


citat Petre Oseli

Danes lahko ankete pozicijsko in časovno povsem avtomatiziramo. Tako lahko že jutri postavite anketo z enim od orodij za anketiranje (Surveymonkey, Typeform, Alchemer,...) ter z nekaj malega znanja odgovore povežete tudi z ostalimi MarTech orodji, ki jih uporabljate v marketingu. Včasih gre za preprosta vpraÅ”anja, za mnenje ali odziv, ki zahteva hiter odgovor.Ā 


Res je, pri vpraÅ”anjih se lahko nekoliko zakomplicira, saj je velikokrat bolj kot kaj pomembno, kako vpraÅ”aÅ”. In tudi tu so na voljo Å”tevilni strokovnjaki, ki vam lahko priskočijo na pomoč. Kot nam analitika omogoča spremljanje uporabnikov v realnem času, lahkoĀ rednoĀ vzpostavimo tudi in ''real-time'' postavljanje vpraÅ”anj.


In za tiste najbolj pogumne...Ā Zakaj pa ne bi obrnili vloge, in uporabnikom ponudili možnost, da nam sami zastavijo vpraÅ”anje. Družbena omrežja so odličen kraj za kaj takega. Primerov je veliko, eden meni ljubÅ”ih je AMA (ask me anything), ki ga je izvedla maskota pri Dončičevem Dallasu. Mimogrede, gre za najhitrejÅ”i način, da izpilimo osebnost svoje blagovne znamke ;)


Ā 
Ā 
bottom of page