IAB Webinar: Kaj umetna inteligenca ve o vaši blagovni znamki – in kako lahko vplivate na to
- natasasmirnov
- 11 hours ago
- 1 min read
AI modeli danes oblikujejo percepcijo blagovnih znamk hitreje kot iskalniki. Do leta 2026 naj bi kar četrtina organskega prometa izginila iz iskalnikov, saj uporabniki vse pogosteje informacije iščejo neposredno pri AI modelih, mlajše generacije pa jim že danes zaupajo bolj kot Googlu.

Vroče teme smo se dotaknili že na Akademiji Trendi, konkretne odgovore na to,
kaj umetna inteligenca »misli« o vašem podjetju in kako lahko vplivate na te odgovore, pa bomo iskali v tokratnem spletnem webinarju.
📅 Sreda, 12. november, 10.00–11.00
🎙Predavatelj: Matic Kolar

Matic Kolar je direktor podjetja Web Center in strokovnjak za digitalno oglaševanje, SEO in GEO optimizacijo.
Z več kot desetletnimi izkušnjami pri upravljanju spletne prisotnosti blagovnih znamk je razvil strategijo GEO optimizacije, ki pomaga podjetjem razumeti, kako se njihovi podatki odražajo v iskalnikih in umetni inteligenci – ter kako to spremeniti v konkurenčno prednost.
Web Center se je pred kratkim pridružil naši IAB skupnosti, zato smo ga prosili, da kot član članu z nami podeli izkušnje in pristop k uspešni digitalni vidnosti v okolju UI.
Na webinarju z Maticem boste izvedeli:
🔴 kako AI modeli zbirajo in interpretirajo podatke o vaši blagovni znamki,
🔴 zakaj so njihovi odgovori lahko nepopolni ali zavajajoči ter
🔴 kako s sodobno optimizacijo za AI in GEO vplivati na to, kaj umetna inteligenca ve o vaši blagovni znamki, kako jo primerja s konkurenco in na kakšen način usmerjati odgovore v korist naše blagovne znamke.
📩 Prijavite se na ........
Webinar je brezplačen in namenjen izključno članom IAB Slovenija.
Naj se vidimo!



