Marketing magazin z navdušenjem napoveduje 11. izvedbo konference o bodočih trendih, ki se bo odvila 9. maja 2024 v ljubljanskem Centru kulture Španski borci.
Organizator pričakuje več kot tisoč radovednežev, ki bodo tekom dneva odkrivali novosti iz različnih sfer sodobnega življenja – od financ, zabave, mode, hrane do dela. Na odru se bo zvrstilo več kot dvajset domačih in tujih govorcev, ki bodo odstirali odgovore na vprašanja, ki si jih postavljamo vsak dan.
Kakšna je prihodnja normalnost?
Za uvodni nagovor bo poskrbel Henry Coutinho-Mason, priznani analitik trendov in avtor nove knjige "Prihodnja normalnost", s katero Henry riše svoj pogled na življenje in delo v naslednjem desetletju. Razkril bo tri ključne trende za leto 2024, med katerimi izstopa vloga umetne inteligence v naših življenjih.
Michael Corcoran, znan po svojem delu pri Ryanairu, bo delil svoje poglede na prihodnost družbenih omrežij.
Je prihodnost medijev in marketinga (tudi) v podkastih?
Podkasti so v minulem letu doživeli nesluten uspeh in razcvet. Kkao se znajti v poplavi podcastov in kakšne koristi za oglaševalce ti prinašajo? O tem bo govorila Grace Andrews, direktorica marketinga najbolj poslušanega podkasta v Evropi The Diary of the CEO, ki se na Instagramu predstavlja kot »The Social Climber«.
Jordan Schwarzenberger, menedžer YouTube skupine The Sidemen, bo delil svoje izkušnje, kako uspeti na YouTube in kako navdušiti občinstvo.
Kako pritegniti in obdržati nadarjene sodelavce?
Konferenca se bo spoprijela tudi z izzivi kadrovanja in kako privabiti ter zadržati talente v visoko konkurenčnem in hitro spreminjajočem se okolju.
Hiter pogled na govorce=> https://www.diggit.si/govorci/
Člani IAB imate posebne ugodnosti pri nakupu paketnih vstopnic, vsem, ki zbirate DIMAQ točke pa udeležba na DIGGIT-u prinaša 30 točk.
Comments