top of page
natasasmirnov

Slovenska digitalna elita na SoMo Borac 2024

Updated: Aug 14

Odprte so prijave na SoMo Borac by Aleph 2024. Regionalno tekmovanje, ki bo letos 25. oktobra v Zagrebu, izbira najboljše komunikacijske projekte na družbenih omrežjih v 2024.



Največ slovenskih žirantov doslej


Letos bo prijavljena dela ocenjevalo kar 19 digitalnih strokovnjakov iz Slovenije.

Slovenski člani letošnje oglaševalske žirije so: Gregor Firbas (Futura DDB), Gal Erbežnik (AV Studio), Tea Gobec (Innovatif), Hana Godina (Agencija 101), Benjamin Hrkić (Bold Group), Milena Jakovljević (DROM agencija), Medeja Kraševec Žnidarec (Luna TBWA), Teja Rajšp (SHIFT), Mili Šprajc (Herman in partnerji), Jana Troha (Renderspace) in Tjaša Kolenc Filipčič (Zavarovalnica Triglav). V medijski žiriji pa bodo sodelovali: Kaja Jakopič (RTV Slovenia), Miro Mauhar (Styria Slovenija), Gorazd Marašek (Delo), Stipe Grubišić (dnevnik.si), Daniel Fazlić (Bloomberg Adria), Eva Peserl (Marketing Magazin), Metka Urbanija (TSmedia) in Jure Tepina (24ur.com).


2024 prinaša novi kategoriji "Best Media Feature" in "Digital Project"


Letošnja podelitev nagrad prinaša tudi novo kategorijo v delu SoMo Media.

V "Best Media Feature" lahko prijavljeni predstavijo določene dele svojih obstoječih izdelkov, ki so bili bistveno izboljšani ali posodobljeni.


SoMo Advertising pa je letos uvedel novo kategorijo "Digital Product". Ta nagrajuje digitalne izdelke, ki so z inovativnimi idejami in izjemno izvedbe podjetjem odprli nove vidike poslovanja in nove poslovne modele.


Zgodnje prijave: do 1. septembra 2024, zadnje prijave pa je mogoče oddati do 25. septembra 2024.


Lansko leto je bilo v oglaševalskem sklopu (SoMo Advertising) 26 % projektov iz Slovenije. Agencija 101 pa je za projekt »Lepo je biti kmet« Ministrstva za kmetijstvo, gospodarstvo in prehrano, prejela nagrado SoMo Borac v kategoriji TikTok.


Cilj projekta SoMo Borac pa ni le nagrajevanje najboljših projektov, temveč tudi spodbujanje povezav in medsebojnega izobraževanja v regionalni skupnosti digitalnega marketinga in založništva.



SoMo Borac že 12 let nagrajuje odličnost digitalnih projektov, število del pa se vsako leto povečuje.



Lani je na mizo žirantov prispelo več kot 230 prijav iz šestih držav v regiji, kar kaže na vse večje zanimanje in konkurenčnost digitalnega področja, pravijo v organizacijski ekipi festivala.


"Izjemno smo ponosni, da se število prijav iz leta v leto povečuje, še posebej pa nas veseli, da nam je v teh 12 letih uspelo zbrati celotno regijo na enem mestu. Letos že drugič organiziramo celodnevno konferenco in vsem sporočam, da pripravljamo odlične predavatelje, zato bo vredno priti v prelepi Zagreb," je povedala Ružica Vrdoljak Ličina, izvršna direktorica nagrade SoMo Borac.


83 views
bottom of page