Zadnjo letošnjo akademijo smo posvetili trendom in novostim, ki so zaznamovale oglaševalsko ponudbo slovenskih spletnih medijev in agencij.
Ker smo sploh v zadnjem kvartalu prejeli številna vprašanja na temo podcastov, smo se v zadnji akademiji posvetili tudi njim in jih podrobneje osvetlili. Govorili smo o formatih, o kriterijih za oceno kakovosti, kaj pravijo dosegi in kam uvrstiti najbolj znane slovenske podcaste. Izvedeli smo kdo so poslušalci, kaj je zanje značilno, pa seveda kaj so glavni atributi za oglaševalce, ki so tudi v Sloveniji začeli podcaste "previdno" vključevati v svoje medijske kampanje.
V čisto središče dogodka pa smo postavili slovenske medije in njihove novosti. V živo smo prisluhnili, kaj novega pripravljajo PRO PLUS, Adria Media, Delo, e-finance in Kokos Agency. V živo smo lahko spremljali, kako pripraviti poglobljena poročila o obiskanosti slovenskih spletnih medijev in izvedeli, katere novosti ponuja valutna raziskava MOSS in njeno analitično orodje MOSS Dotmetrics.
Trende, raziskave in vse prispele novosti smo zbrali v interaktivnem medijskem poročilu- Digital Media Radar, ki vam je od 18. decembra dalje tudi na dosegu na spodnji povezavi.
Shranite si jo, saj bomo poročilo osveževali z novostmi v slovenski medijski ponudbi tudi v 2024.
Comments