Prvi celovit mednarodni program certificiranja v Sloveniji

16. 7. 2017
DIMAQ je prvi celovit mednarodni program certificiranja, izobraževanja in vseživljenskega učenja na področju digitalnega marketinga v Sloveniji.

IAB Slovenija: prvi DIMAQ strokovnjaki v Sloveniji

DIMAQ
15. 7. 2017
V začetku julija smo tudi v Sloveniji dobili prve mednarodno priznane strokovnjake digitalnega marketinga. Zahtevno področje digitalnega marketinga smo strnili v intenzivni izobraževalni program, ki obsega 12 vsebinskih sklopov, ter ga uspešno zaključili s podelitvijo 24 DIMAQ strokovnih certifikatov.

IMS Internet Media Services kupuje večinski delež podjetja Httpool

POSLOVNO
14. 7. 2017
IMS, hčerinsko podjetje podjetja Sony Pictures Television Networks in eno največjih podjetij za prodajo digitalnih oglasov v Latinski Ameriki je oznanilo nakup večinskega deleža Httpool-a, vodilne spletne oglaševalske mreže v Srednji in Vzhodni Evropi.

Netfork Akademija: ugodnost za člane IAB Slovenija

IZOBRAŽEVANJE
13. 7. 2017
NETFORK – Akademija za poslovni internet praznuje 10-letnico svojega delovanja. Ob svoji častitljivi obletnici petim članom IAB Slovenija nudijo ugodnejšo udeležbo na prihodnjem izobraževanju, ki se prične septembra.

Z videom korak naprej v navidezni resničnosti

NAVIDEZNA RESNIČNOST
12. 7. 2017
Eden izmed glavnih razlogov, da potrošniki niso sprejeli navidezne resničnosti v takšnem obsegu, kot bi si ustvarjalci tovrstnih izdelkov želeli, je cena. Pri izdelkih, ki so cenovno dostopnejši pa se poraja še vprašanje kakovosti in obsega ponujenih vsebin. Slednje bi se naj spremenilo z video vsebinami.

Skenirate, plačate in greste

TRGOVINA
10. 7. 2017
Si predstavljate, da v trgovini izbrane izdelke skenirate, pospravite v vrečko in zapustite trgovino. Brez čakanja v vrsti, saj plačilo opravite s pomočjo aplikacije. Rezultati raziskave ameriškega marketinškega podjetja Acosta kažejo, da je tovrstno kupovanje všeč kar 8 od 10 milenijcem, zanj pa so zagreti tudi pripadniki generacije X in baby-boomerji.

Programatično in ciljano televizijsko oglaševanje v porastu

RAZISKAVA
7. 7. 2017
Ciljano televizijsko oglaševanje v ZDA predstavlja majhen kolač v primerjavi s celotnim vložkom v TV oglaševanje, kljub temu pa hitro in vztrajno narašča. Po podatkih spletnega analitičnega portala eMarketer, naj bi ciljano televizijsko oglaševanje letos zraslo za 65,8 odstotka na 1,26 milijarde ameriških dolarjev.

Slovenija po rasti digitalnega oglaševanja na drugem mestu

AdEx
24. 6. 2017
Med 27 državami, ki sodelujejo v raziskavi AdEx, je Slovenija po rasti digitalnega oglaševanja na drugem mestu, beležimo namreč 33,2 odstotno rast v primerjavi z lanskim letom. Investicije v digitalno oglaševanje so bile v lanskem letu v Sloveniji vredne 39,9 milijona evrov.

IAB Europe Webinar: evropsko spletno oglaševanje

IZOBRAŽEVANJE
23. 6. 2017
Na webinarju, ki bo v torek, 18. julija 2017, ob 15. uri, bo raziskovalni partner Daniel Knapp iz finančno analitičnega podjetja IHS Markit, ponudil podrobnejši vpogled v raziskavo evropskega trga digitalnega oglaševanja AdEx 2016.

Računalniki ključni pri poglobljenem pregledovanju vsebin

RAZISKAVA
22. 6. 2017
S pomočjo tehnološke platforme iPROM Cloud so pri iPROM-u pripravili novo analizo tehnoloških značilnosti naprav, s katerimi uporabniki interneta dostopajo do digitalnih vsebin. Rezultati analize kažejo, da se rast mobilnega dostopa do digitalnih vsebin upočasnjuje v primerjavi s prejšnjimi leti in da so računalniki še vedno ključni pri poglobljenem pregledovanju digitalnih vsebin. Med spletnimi iskalniki ohranja vodilni delež Chrome, Android je najbolj pogost operacijski sistem na mobilnih napravah, medtem ko na računalnik prevladuje Windows.
© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio