DIMAQ delavnica na konferenci SEMPL

Delavnica
21. 11. 2017
DIMAQ program se bo na letošnji 19. konferenci SEMPL predstavil na posebni delavnici.

10 digitalnih marketinških smernic za leto 2018

MARKETING
20. 11. 2017
Se sprašujete, kako v vaše podjetje integrirati digitalno tehnologijo in s tem izboljšati vaše aktivnosti na področju digitalnega marketinga. Dave Chaffer, ustanovitelj podjetja za digitalni marketing Smart Insights in avtor 5 najbolj prodajanih knjig na področju digitalnega marketinga, je napovedal nekaj digitalnih marketinških trendov za leto 2018.

Uporabljate mobilno banko

BANČNIŠTVO
16. 11. 2017
Podatki podjetja za upravljanje s tržnimi izkušnjami Market Force Information kažejo, da zanimanje in prenos aplikacij za mobilno bančništvo vztrajno narašča. Avgustovska raziskava, ki so jo izvedli med ameriškimi uporabnik interneta je pokazala, da si je aplikacijo mobilne banke preneslo skoraj 80 odstotkov anketirancev.

Amazon še zmeraj najugodnejši

TRGOVINA
15. 11. 2017
Pri primerjavi cen identičnih izdelkov, ki jih imajo na zalogi v trgovinah Amazon, Walmart, Target, Jet.com in nekaj ostalih specialističnih trgovin, so pri analitičnem podjetju Profitero ugotovili, da Amazon ponuja izdelke v povprečju po 11 odstotkov nižjih cenah kot konkurenčne trgovine.

Lidl že drugič vabi na inovativni vikend heckatlon

13. 11. 2017
Zgrabi priložnost! Ni še prepozno, da izkusiš enkraten vikend poln energije in inovacij. Rok za prijavo je podaljšan do četrtka, 16. 11. do 12.00 ure!

IAB Slovenija razpisuje nova DIMAQ izobraževnja januarja 2018

IZOBRAŽEVANJE
9. 11. 2017
DIMAQ je edini celoviti mednarodni program certificiranja, izobraževanja in vseživljenjskega učenja na področju digitalnega marketinga v Sloveniji. DIMAQ certifikat podeljuje IAB Slovenija, v sodelovanju z IAB Poljska in podporo IAB EUROPE Endorsment Programme.

Video bolj priljubljen od spletnih pasic

OGLAŠEVANJE
8. 11. 2017
Mobilno oglaševanje predstavlja kar 43 odstotkov kolača investicij v digitalno oglaševanje, kaže zadnje poročilo IAB Europe »Digital Adspend report«. Medletna rast v mobilno oglaševanje znaša 38 odstotkov in predstavlja kar 57 odstotkov investicij v prikazno oglaševanje.

Pripravite svoje podjetje na spreminjajoče se razmere varstva podatkov v EU

IAB EUROPE
7. 11. 2017
Delovna skupina IAB Europe je pod vodstvom napredne Evropske tehnološke platforme Improve Digital pripravila vodnik k splošni uredbi o varstvu podatkov. GDPR (»General Data Protection Regulation«) Compliance Primer je spreminjajoč dokument, na katerega vpliva razvoj javnih organov in delovne skupine za izvajanje splošne uredbe o varstvu podatkov v okviru IAB Europe.

Milenijci najraje komunicirajo digitalno

DIGITALNO
5. 11. 2017
V ZDA in Veliki Britaniji skoraj tri četrtine uporabnikov interneta raje komunicira digitalno – preko elektronske pošte, kratkih sporočil ali družbenih omrežjih – kot osebno. Tako kaže raziskava ponudnika mobilnih in spletnih rešitev LivePerson, ki so jo izpeljali s pomočjo več kot 4.000 uporabniki interneta, starih med 18 in 34 let, in sicer v Avstraliji, Nemčiji, Franciji, na Japonskem, v Veliki Britaniji in ZDA.

IAB Europe raziskava - Kaj poganja online video oglaševanje?

RAZISKAVA
3. 11. 2017
Online video oglaševanje doživlja močno rast – investicije v tovrstno oglaševanje so zrasle za več kot 20 %, medtem ko so investicije v programatični zakup video oglaševanja, zrasle za več kot 150 % v letu 2016.
© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio