Prijave na 7. IAB Akademijo že odprte

DOGODKI
16. 4. 2017
Na tokratni akademiji bo poudarek na predstavitvi mednarodno priznanega certifikata DIMAQ. Predsednik Sveta IAB Slovenija Timotej Gala, nam bo razkrili zakaj je certifikat dobrodošla novost na slovenskem trgu, kaj z njim pridobite in seveda česa se naučite. Predstavili se nam bodo tudi trenerji DIMAQ izobraževanj - vsi priznani slovenski strokovnjaki digitalnega marketinga. Po zaključku, se bomo na kratki okrogli mizi pogovorili o priložnostih in izzivih, ki jih prinaša DIMAQ ter odgovorili na vsa vaša vprašanja.

Zgodnje prijave za INTERACT 2017 na voljo le še do 18. aprila

DOGODKI
13. 4. 2017
Zgodnje prijave na letošnji top dogodek evropske industrije digitalnega oglaševanja, ki bo 23. in 24. maja v Amsterdamu, so na voljo le še do 18. aprila.

Znan program 6. slovenske konference o digitalnih komunikacijah

dogodek
12. 4. 2017
Osrednje predavanje 6. Diggita, ki bo 6. junija v ljubljanskem hotelu Union, bo namenjeno digitalni transformaciji, Steven Van Belleghem bo govoril o postopku razvoja novih odnosov s kupci. Van Belleghem je avtor treh bestselerjev, in sicer »The Conversation Manager«, »The Conversation Company« in »When Digital Becomes Human«, ki bo na voljo tudi v slovenskem jeziku.

Štirje ključni elementi digitalnega marketinga

Raziskava
10. 4. 2017
Ameriško računalniško podjetje Adobe je med strokovnjaki digitalnega marketinga v visoko tehnoloških podjetjih, finančnih institucijah, medijih in zabavni industriji, trgovini in turizmu izvedlo raziskavo, s katero so želeli določiti ključne elemente digitalnega marketinga oziroma kako doseči digitalno zrelost.

7. IAB Akademija prinaša novost na slovenskem trgu

DIMAQ
6. 4. 2017
Po prvomajskih praznikih je pravi čas za nova digitalna znanja in prakse. Na 7. IAB Akademiji bomo podrobneje predstavili novost na slovenskem trgu - mednarodno priznani program certificiranja znanja in kompetenc DIMAQ, ki je pripravljen skladno z določili in smernicami izobraževanj, ki jih določa IAB Europe.

Investicije medijev in zabavne industrije v digitalno oglaševanje naraščajo

RAZISKAVA
5. 4. 2017
Danes tehnologija omogoča takšno učinkovitost oglasov, kot je nismo bili vajeni nikoli doslej, so prepričani pri eMarketerju. Zato ne preseneča, da 30 odstotkov direktorjev in vodij med prednosti novih tehnologij oziroma med svoje prioritete uvršča prav možnost definiranja donosnosti naložb. Kot drugo prioriteto jih kar 23 odstotkov navaja možnost menjave digitalne marketinške platforme.

IAB Slovenija: v teku raziskava o investicijah v digitalno oglaševanje

AdEx
23. 3. 2017
V teku je zbiranje in obdelava podatkov za raziskavo AdEx, ki jo v sodelovanju z revizijsko hišo GM Revizija in Inštitutom za raziskovanje trga in medijev Mediana izvaja IAB Slovenija.

IAB Slovenija s programom za certificiranje znanja in kompetenc

IAB SLOVENIJA
22. 3. 2017
V letošnjem letu se obeta edinstven certifikat na področju digitalnega marketinga – DIMAQ (Digital Marketing Qualification), ki ga v sodelovanju z IAB Poljska podeljuje Zavod IAB Slovenija. DIMAQ je program za certificiranje znanja in kompetenc, ki postavlja nove standarde v digitalnem marketingu.

Prijave za nagrade MIXX podaljšane do 29. marca

INTERACT
20. 3. 2017
Prijave za nagrade MIXX, evropske nagrade za kreativnost v digitalnem oglaševanju, so podaljšane. Zadnji rok za prijavo je 29. marec 2017.

WEBSI 2017: digitalizacija odličnosti in odličnost digitalizacije

DOGODKI
14. 3. 2017
Na WEBSI 2017 bodo že šestič zapored razkrili, kdo je najbolj zaznamoval slovenski digitalni prostor in kdo je nakazal nove trende za njegov razvoj.
© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio