top of page


WEBSI 2025: V ospredju digitalni presežki in nova področja
WEBSI Digitalni presežki Slovenije letos že štirinajstič. V ospredju digitalni projekti, ki prestavljajo meje inovativnosti in tehnološke dovršenosti. Podelitev nagrad na WEBSI dnevu 11. septembra.
May 231 min read


Sodba belgijskega sodišča v prid IAB Europe: pomembna zmaga za TCF
Belgijsko tržno sodišče je razveljavilo odločbo tamkajšnjega nadzornega organa za varstvo podatkov (APD) iz leta 2022, ki se je nanašala na zakonitost industrijskega okvira soglasij TCF (Transparency & Consent Framework), ki ga je razvila IAB Europe.
Sodišče je odločilo, da IAB Europe ni skupni upravljavec osebnih podatkov skupaj z drugimi udeleženci TCF.
May 152 min read


Iščete zanesljivo evropsko rešitev v oblaku? Teh 10 vodilnih ponudnikov je dober začetek.
Predstavljamo 10 najboljših evropskih oblačnih platform, ki uspešno konkurirajo AWS, Google Cloudu in Azure – s poudarkom na lokalizirani infrastrukturi, odprtosti in digitalni suverenosti.
May 133 min read


Kako še izkoristiti TikTok? Novosti in kreativna orodja za Slovenijo v 2025
TikTok oglaševanje v Sloveniji ponuja edinstveno priložnost za blagovne znamke, da dosežejo mlajše občinstvo z inovativnimi in interaktivnimi kampanjami. Z uporabo naprednih orodij, kot so Smart+ kampanje in TikTok One, ter z upoštevanjem trendov in ustvarjanjem avtentične vsebine lahko podjetja dosežejo visoko angažiranost in izboljšajo donosnost svojih oglaševalskih aktivnosti.
May 132 min read


In vendar obstajajo tudi dobre evropske alternative
Preverili smo, ali obstajajo evropske rešitve, ki bi jih lahko uporabljali v digitalnem marketingu kot alternativo dobro uveljavljenim rešitvam.
May 131 min read


Vanity URL
Kaj je Vanity URL, v čem je prednost njegove uporabe in kako uspešen je lahko pri promociji podcastov.
May 132 min read


IAB Europe objavlja vse-evropski pregled maloprodajnih in trgovskih medijev 2025
Najnovejši pregled IAB Europe ponuja jasen in strukturiran vpogled v ključne sektorje in akterje znotraj tega hitro rastočega področja.
May 131 min read


IAB Europe: Attitudes to Retail Media 2025
IAB Europe trenutno izvaja raziskavo Attitudes to Retail Media in Europe v 2025. Trgovci, mediji, agencije in oglaševalci, pomagajte in prispevajte svoje izkušnje in razmišljanja.
May 131 min read


DIMAQ JESENI z novim modulom: Umetna inteligenca v oglaševanju
Odprte so zgodnje prijave na jesenski DIMAQ. Mednarodni program priprave in certificiranja znanja iz digitalnega marketinga zdaj tudi z dodatnim izbirnim modulom- Uporaba umetne inteligence v oglaševanju.
Apr 282 min read


Kako video oglasi v časovnem zamiku spreminjajo uporabniško izkušnjo televizije?
Ciljano oglaševanje v okolju linearne TV nagovori vse tiste, ki so s časovnim zamikom preskočili oglasne bloke in ujame gledalca v trenutku, ko je ta bolj osebno angažiran in dovzeten za signale iz okolja.
Apr 233 min read


Kakšna je razlika med ustvarjalci vsebin in vplivneži – in zakaj je to pomembno?
Kdo je kdo, ključne razlike in zakaj je pomembno, da jih poznamo in angažiramo strateško in premišljeno.
Apr 213 min read


Z DIGGIT-om v prihodnost in vse do Marsa!
Dogodek za vse, ki se ukvarjajo z digitalnimi mediji, marketingom in tehnologijo.
Apr 211 min read


Novo poročilo: Razkrivamo prihodnost MarTech-a v Sloveniji!
Novo poročilo 2025: MarTech stack in prihodnost marketinške tehnologije v Sloveniji.
Apr 91 min read


IAB panel: Kam boste vlagali v 2025?
Zanima nas, koliko in kam ste vlagali v 2024 in kakšni so vaši načrti v 2025? Pred vami je že 4. letna AdEx raziskava IAB spletnega panela.
Apr 92 min read


Izzivi in prihodnost MarTech-a v 2025
Kako belgijski strokovnjak za zasebnost gleda na prihodnost spletnih analitičnih orodij in katere evropske alternative izpostavlja.
Apr 43 min read


Novo partnerstvo: GoWit in Ceneje! inovira oglaševanje v trgovskih medijih
GoWit in Ceneje! s strateškim partnerstvom vnašata nov veter v oglaševanje na trgovskih medijih tudi v Sloveniji.
Mar 262 min read


Popust za člane IAB-a Slovenija: Dnevi komunikacije 2025
Festival kreativnosti in komunikacij. Glavni poudarki letošnjega programa bodo digitalne inovacije in komunikacijske tehnologije.
Mar 241 min read


IAB Lab: Tudi zaposlitveni oglasi potrebujejo učinkovito komunikacijo
Bitka za pozornost velja tudi za zaposlitvene oglase. Kako pritegniti pozornost uporabnika v tisti ih 2-3 sekundah, da ne oddrsa mimo?
Mar 132 min read


Več kot dve tretjini slovenskih podjetij že uporablja orodja generativne umetne inteligence
IAB Slovenija in raziskovalna družba Arhea Solutio razkrivata najnovejše podatke o uporabi MarTech in AdTech orodij ter GenAI v Sloveniji.
Mar 121 min read


Odpiranje novih priložnosti na trgu digitalnega oglaševanja: Admixer Media – uradni zastopnik za medijski zakup Google Ads v Sloveniji:
Vpogled v ekskluzivni dogodek Google in Admixer Media. Najnovejši digitalni trendi, inovativne rešitve in strategije, ki jih poganja UI.
Mar 97 min read
bottom of page
